حیدر تورانی: هنر مدیریت در تبدیل منابع به منافع است

تهران (پانا) - سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برنامه‌ریزی برای برگزاری تورهای سیاحتی، زیارتی و فرصت‌های مطالعاتی را گامی برای توسعه دانش و سرمایه‌گذاری برای حفظ و ارتقای انگیزه دانست.

کد مطلب: ۸۳۹۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
حیدر تورانی: هنر مدیریت در تبدیل منابع به منافع است

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، حیدر تورانی در جلسه شورای مدیران سازمان پژوهش گفت: «باید تلاش کنیم کارهای درست را درست‌تر و با انگیزه و علاقه بیشتر انجام دهیم و به آن پای‌بند باشیم.»

او بر دقت و مراقبت در انجام امور محوله از سوی مدیران تاکید کرد و گفت: «از زمان ورودم 4 استراتژی ماندگاری، انطباق، پایداری و تنوع‌بخشی تعریف شده است که به جد پیگیر تحقق آن‌ها هستم. این قُله کار ماست. فرصت‌هایی ایجاد می‌شود، چرخش‌هایی رخ می‌دهد و باید از این فرصت‌ها برای ارتقای محتوا و فرایند یاددهی یادگیری استفاده کرد. با حرف کارها پیش نمی‌رود، باید عمل کرد. باید ثابت کنیم با امکانات محدود نیز می‌توان کارهای بهتری انجام داد. اصولا هنر مدیریت در تبدیل منابع به منافع است.»

سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، به برنامه‌های سلسله‌وار صبحانه‌کاری با کارکنان اشاره کرد و آن را فرصتی مغتنم برای توسعه روحیه همدلی و هم‌افزایی دانست. او گفت: «در این جلسات به نقد صادقانه عملکرد خود بپردازیم، نقد کنیم و نقد بپذیریم، ضعف‌ها و قوت‌ها را شناسایی و برای کاهش نقاط ضعف قدم برداریم و نشان دهیم که بعد از 2 سال کارهای بزرگی انجام شده است.»

تورانی برنامه‌ریزی برای برگزاری تورهای سیاحتی، زیارتی و فرصت‌های مطالعاتی را گامی برای توسعه دانش، بینش و نگرش کارکنان قلمداد کرد و گفت: «این‌ها هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری برای حفظ و ارتقای انگیزه و در نتیجه افزایش بهره‌وری کارکنان است. زیرا سازمان از منافع مادی و معنوی آن بهره‌مند می‌شود. منابع انسانی ما کمتر از سایر کشورها نیست. مهم آن است که بتوانیم درست از این منابع و ظرفیت‌ها استفاده کنیم.»

او بر ضرورت تنوع‌بخشی به مشوق‌ها تاکید کرد و افزود: «سازمان آمادگی دارد از کسانی که مقالات یا کتاب مناسبی تالیف کرده‌اند با اعطای پاداش و لوح، تقدیر کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار