دستورالعمل نقل و انتقالات فرهنگیان شهر تهران ابلاغ شد

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش شهر تهران، دستورالعمل نقل و انتقالات فرهنگیان شهر تهران را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۳۹۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دستورالعمل نقل و انتقالات فرهنگیان شهر تهران ابلاغ شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، محسن بهارلو نحوه ثبت‌نام متقاضیان نقل و انتقالات فرهنگیان شهر تهران را توضیح داد.

بهارلو گفت: «نقل و انتقال‌ها به دو صورت برون‌استانی و درون‌استانی و با ثبت تقاضا در سامانه اینترنتی اعلام شده و به صورت غیرحضوری و با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه صورت می‌پذیرد که فرآیند انتقال درون‌استانی از تاریخ 30 تیر آغاز و با اعلام نتایج آن در تاریخ 17 شهریور سال جاری به پایان خواهد رسید.»

بهارلو افزود: «بخشنامه نقلوانتقال در بین مناطق 19گانه شهر تهران به مناطق ارسال شده و به صورت رایانه‌ای انجام خواهد شد. متقاضیان لازم است کد فعال‌سازی را از مدیر واحد آموزشی خود دریافت و نسبت به ثبت اطلاعات و تکمیل فرم امتیازبندی خود در سامانه اعلام شده (www.tehranedu.ir ) اقدام و سپس مدارک لازم را برای بررسی به امور اداری منطقه مبدأ ارائه کنند.»

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی شهر تهران گفت: «فرهنگیان در انتقال بین مناطق توجه به نکات زیر را لحاظ کنند:

1- دارا بودن حداقل پنج سال سابقه از زمان استخدام رسمی و پیمانی تا پایان شهریور ماه 97. مدت سوابق خدمت به صورت حق‌التدریس، نهضت سوادآموزی، قراردادی، اشتغال در سایر دستگاه‌ها، تحصیل فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم،‌ تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه و پیش‌دبستانی جزو سابقه خدمت این بند محسوب نخواهد شد.

2- اخذ و ارائه ابلاغ رایانه‌ای برای سال تحصیلی جدید در امور اداری منطقه مبدا

3- متقاضیان باید با توجه به رشته، مدرک تحصیلی و رشته شغلی منظور شده در حکم کارگزینی، تقاضای خود را ارائه کنند.

4- همکارانی که در سال گذشته با انتقال آن‌ها موافقت شده است و پس از اعلام نتایج انصراف دادهاند مجاز به ثبت درخواست در انتقال سال جاری نیستند.

5- افرادی که در مرخصی، ماموریت و انتقال موقت (بین‌منطقه‌ای) هستند در صورت درخواست انتقال، با رعایت ضوابط و مقررات شیوه‌نامه موجود، تقاضای خود را تکمیل کنند.»

بهارلو در پایان افزود: «متقاضیان بعد از مطالعه دقیق دستورالعمل نقل و انتقالات، درخواست خود را ثبت کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار