مدیر‌کل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش خبر داد

ابلاغ بودجه رسیدگی به وضع تحصیلی دختران شین‌آبادی از سوی وزیر آموزش‌وپرورش

تهران (پانا) - مدیر‌کل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ بودجه رسیدگی به وضع تحصیلی دختران قربانی آتش‌سوزی شین‌آباد از سوی وزیر آموزش و پرورش خطاب به اداره کل استان آذربایجان غربی خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۹۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ بودجه رسیدگی به وضع تحصیلی دختران شین‌آبادی از سوی وزیر آموزش‌وپرورش

به گزارش روابط عمومی دفتر امور زنان و خانواده آموزش و پرورش، معصومه ابتکار، در نشستی که با دختران شین‌آبادی داشت درباره پیگیری مطالبات آنان قول حمایت و پیگیری جدی داد.

فرحناز مینایی‌پور، مدیر‌کل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش هم در این نشست گفت: «صحبت‌ها و خواسته‌های به حق این دختران قابل توجه و پیگیری است. با توجه به اینکه موضوع دختران از وظایف این دفتر است سعی خود را برای کاهش نگرانی‌ها و دغدغه‌های این دختران به کار خواهیم بست.»

او افزود: «بودجه رسیدگی به وضعیت تحصیلی دختران قربانی آتش‌سوزی شین آباد در آموزش و پرورش طبق مصوبات قبلی هیات دولت در بودجه سالانه این وزارتخانه دیده شده و هفته گذشته همچون روال هر سال دستور پرداخت بودجه لازم برای رسیدگی ویژه به وضعیت تحصیلی این دختران به اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی از سوی وزیر آموزش و پرورش صادر شده است.»

در پایان این نشست خبر برنامه‌ریزی برای اردوی تفریحی فرهنگی ویژه دختران شین‌آبادی در فصل تابستان پیش‌رو را در جمع آنان اعلام کرد که مورد استقبال دختران قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار