موزه دفاع مقدس در اجلاس‌های بین المللی ۲۰۱۸ مورد بازدید میهمانان قرار می‌گیرد

همدان (پانا) - استاندار همدان با اشاره به اینکه موزه دفاع مقدس در ایران بی نظیر است و باید بخوبی تبلیغ شود، گفت: برنامه‌ریزی شود تا در اجلاس‌های بین المللی ۲۰۱۸ مورد بازدید میهمانان قرار گیرد.

کد مطلب: ۸۳۹۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
موزه دفاع مقدس در اجلاس‌های بین المللی ۲۰۱۸ مورد بازدید میهمانان قرار می‌گیرد

محمدناصر نیکبخت در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گفت: شهادت ۱۱ نفرازنیروهای بسیج وسپاه را در مریوان تسلیت عرض می کنم ،امنیت امروزکشوررامدیون شهداهستیم وحماسه دفاع مقدس را باید قدربدانیم.
وی با اشاره به اینکه ارزشمندترین کار اکنون راهیان نور است تا راویان به صورت جذاب برای جوانان این حماسه عظیم را روایت کنند اظهار کرد: باید رشادتهای همدان در دفاع مقدس برای کشور گفته شود.
نیکبخت گفت: پنج شنبه برای بزرگداشت شهدای رمضان مراسمی با حضور سردار سلیمانی برگزار می شود که از همه مدیران می خواهم به صورت شایسته با پرسنل در این مراسم شرکت کنند.
استاندار همدان موزه دفاع مقدس در ایران را بی نظیر دانست و تاکید کرد: باید بخوبی تبلیغ شود، برنامه ریزی شود تا در اجلاس های بین المللی ۲۰۱۸ مورد بازدید میهمانان قرار گیرد.
وی گفت: پیشنهاد می کنم فیلم فاخری در ارتباط با عملکرد استان همدان در دفاع مقدس قابل ارائه به سینماها و تلویزیون تهیه شود.
استاندار همدان تاکید کرد: باید کار فاخر، ارزشمند، جذاب و هنرمندانه برای روایت دفاع مقدس انجام شود صدا و سیما همیشه باید مطالب نو از دفاع مقدس داشته باشد.
وی اظهار کرد: موزه دفاع مقدس یک کلاس است و گردشگران از دنیا به همدان می آیند و با یک برنامه ریزی بروند و ببینند تا سفیران ما در دنیا شوند.
وی با اشاره به اینکه امروز ما بیشتر مورد هجمه و تشدید عناد استکبار هستیم و باید وحدتی که در جبهه داشتیم را حفظ کنیم افزود: تفرقه سم مهلکی است که به دشمن گرا می دهد و باید نهایت همبستگی و انسجام را در برابر دشمن خارجی داشته باشیم.
نیکبخت گفت: زمانی آمریکا با تمام دنیا روبروی ما بود اما امروز مثلث شوم امریکا، سعودی و رژیم صهیونیستی روبروی ما هستند که با حمایت مردم، راهنمایی مقام معظم رهبری و تدابیر دولت از این مرحله عبور خواهیم کرد.
وی بیان کرد: مدیران در مرحله اول اوراق خزانه را جذب کردند و با توجه به مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام که تا پایان شهریور برای جذب اوراق فرصت داده اند، برای مرحله دوم اقدام شود.
استاندار همدان در مورد مدت زمان و وعده استانداری جهت جذب اوراق، گفت: هم مجمع مهلت را تمدید کرد و هم در مرحله اول ۱۰۰ درصد اعتبارات استان جذب شد و در مرحله دوم هم ۹۰ درصد اعتبارات جذب شده است.

/امیرحسین بهرامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار