کاروان خدام امام هشتم وارد شهرستان بیرجند شد

بیرجند( پانا) -کاروان خدام امام رضا علیه السلام تحت عنوان کاروان زیر سایه خورشید شب گذشته پس از برگزاری مراسمات خود در شهرستان خوسف وارد بیرجند شد.

کد مطلب: ۸۳۹۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
کاروان خدام امام هشتم وارد شهرستان بیرجند شد

روز گذشته کاروان خدام امام رضا علیه السلام در شهرستان خوسف حضور یافته و در ابتدا با حضور در روستای بصیران، عطر و بوی رضوی را به این روستا هدیه کردند.

حمل پرچم گنبد ملکوتی امام هشتم شیعیان علیه السلام در روستاهای قلعه زری و نصرآباد از جمله دیگر برنامه‌های این کاروان در شهرستان خوسف بود.

در سفر کاروان خدام امام هشتم به شهرستان خوسف ، این کاروان با حضور در روستای سرچاه شور، با خانواده شهید مدافع وطن، ایمان یوسفی دیدار و از خانواده این شهید دلجویی کردند.

دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان خوسف و برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید در این شهرستان از جمله دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در ششمین روز حضور این کاروان در خراسان جنوبی بود.

همچنین امروز( روز یکشنبه) اعضای این کاروان با حضور در شهرستان بیرجند، با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار و گفتگو خواهند داشت.

عیادت و دلجویی از بیماران بیمارستان میلاد بیرجند، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان ونیز حضور در مساجد شمال شهر بیرجند از جمله برنامه‌های اولین روز از حضور این کاروان در شهرستان بیرجند می باشد.

جشن بزرگ زیر سایه خورشید چهارشنبه مصادف با ولادت امام رضا علیه السلام در شهرستان بیرجند و در مزار امامزادگان باقریه این شهرستان راس ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار