امام جمعه اسلامشهر :

احداث مکان های مناسب برای بانوان باعث ایجاد فضایی شاد و سرزنده می‌شود

اسلامشهر (پانا) - کلنگ پارک بانوان اسلامشهر با مساحت ۱۱ هکتار با حضور مسئولان شهرستانی به زمین زده شد.

کد مطلب: ۸۳۸۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
احداث مکان های مناسب برای بانوان باعث ایجاد فضایی شاد و سرزنده می‌شود

هوشمند عسگریان، رئیس فضای سبز شهرداری اسلامشهر در این مراسم اظهار کرد: این پروژه در مساحت ۱۱ هکتار و با ۱۵۰ سکوی چادر به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه افزود: در این پارک امکاناتی همچون استخر سرپوشیده، باند پیاده روی با اصول استاندارد، میز پینگ پنگ ؛ زمین فوتبال ، والیبال و بسکتبال پیش بینی شده است.

رئیس فضای سبز شهرداری اسلامشهر با اشاره به اینکه کاربری این پارک دو منظوره است ،بیان کرد : قسمتی از این پارک هم جهت پارک بانوان و هم برای مواقع بحران در نظر گرفته خواهد شد و طبق برآوردهایی که مدیریت شهری داشته نمی توانستیم این مکان را فقط برای استفاده بانوان در نظر بگیریم.

وی با بیان این که مساحت مختص به بانوان ۴۸ هزار متر است، گفت : این فضا در ضلع شمال و شمال غربی در نظر گرفته شده و از امکانات خوبی بهره مند است.

امام جمعه اسلامشهر نیز در ادامه این مراسم بیان داشت: افتتاح پروژه های اینچنینی مایه افتخار شهر است و هر چقدر در این زمینه تلاش کنیم و این مراکز را به بهره برداری برسانیم به همان نسبت می توانیم از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام نوروزی در ادامه با بیان این که سلامت زنان تاثیر به سزایی در جامعه دارد ، تصریح کرد : احداث فضاهای مناسب برای بانوان باعث ایجاد فضای شاد و سرزندگی بانوان می‌شود و لذا باید از بوستان‌های تخصصی بانوان برای فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی بانوان استفاده کرد.

وی اظهار کرد: حضرت زینب (س) و حضرت زهرا نقش اجتماعی و سیاسی خوبی داشتند و امروز بانوان باید با رعایت حجاب و عفاف در تمام عرصه ها حضور فعالی داشته باشند.

امام جمعه اسلامشهر گفت: بالاترین نهاد، خانواده است و مدیریت آن برعهده بانوان است، اگر بانوان فرزندان را خوب تربیت نکنند جامعه دچار لغزش می شود و این امر نقش بانوان را بسیار پر رنگ می کند.

شایان ذکر است ، کلنگ احداث این مجموعه با حضور رئیس فضای سبز شهرداری، امام جمعه و مسئولان شهرستان اسلامشهر به زمین زده شد.

/ خبرنگار : ریحانه فتحی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار