آتش‌سوزی در محوطه سازمان میراث فرهنگی

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت صبح امروز در محوطه باز سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آتش‌سوزی رخ داد که با حضور مأموران آتش‌نشانی بلافاصله اطفاء حریق صورت گرفت.

کد مطلب: ۸۳۸۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آتش‌سوزی در محوطه سازمان میراث فرهنگی

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی، جلال ملکی در خصوص این حادثه اظهار کرد: ساعت 9:46 صبح امروز وقوع آتش‌سوزی در اداره میراث فرهنگی،‌گردشگری و صنایع دستی در خیابان آزادی، تقاطع یادگار امام گزارش شد و ایستگاه هشت در کمتر از دو دقیقه در محل حادثه حاضر شد و مشخص شد که آتش‌سوزی در ضلع‌غربی ساختمان میراث فرهنگی و در محوطه باز رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه یک دستگاه سیستم هواساز عامل آتش‌سوزی بوده است،‌گفت:‌ کارگران مشغول نصب سیستم هواساز بودند که در حال جوشکاری به علت غفلت صورت‌گرفته دستگاه دچار حریق می‌شود و پیش از آمدن مأموران آتش‌نشانی پرسنل حراست و تأسیسات اقدام به اطفاء حریق می‌کنند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان عملیات اطفاء حریق را به طور کامل انجام دادند،‌گفت: خوشبختانه با توجه به باز بودن محوطه آتش به بخش‌های اداری و مسقف سرایت نکرد و خوشبختانه این حادثه منجر به مصدوم شدن و تلفات جانی نداشته و نیروهای ما مشغول ایمن‌سازی محوطه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار