همایش بزرگ رسانه ای پانا در آذربایجان شرقی/۷

پانا را به جایگاه واقعی خود می رسانیم

تبریز (پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت: اگر پانا رابه جایگاه واقعی خود برسانیم مطمئنا شعار" هرمدرسه، یک خبرنگار " نیز به معنای واقعی کلمه محقق خواهد شد.

کد مطلب: ۸۳۸۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پانا را به جایگاه واقعی خود می رسانیم

صمد علیزاده در دومین جلسه هماهنگی اعضای دبیر خانه همایش بزرگ رسانه ای پانا، اظهار کرد: این همایش برای شناساندن بهتر و بیشتر خبرگزاری پانا به آحاد جامعه به خصوص اصحاب رسانه استان و دانش آموزان وفرهنگیان واستفاده از ظرفیت های بالقوه این خبرگزاری در شهریور ماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: اگر پانا رابه جایگاه واقعی خود برسانیم مطمئنا شعار" هرمدرسه، یک خبرنگار " نیز به معنای واقعی کلمه محقق خواهد شد.

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی تصریح کرد: اصلی ترین رسالت خبرگزاری پانا، کشف و پرورش استعدادهای دانش آموزان علاقمند به این حرفه است ولی در کنار این آموزش ها نباید از جایگاه اصلی رسانه که همانا اطلاع رسانی دقیق و به روز اخبار است، غافل شود.

علیزاده خاطر نشان کرد: یکی از ماموریت های مهم واصلی سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا تربیت اجتماعی و آموزش مهارت های زندگی است و این همایش نیز که به همت خود دانش آموزان خبرنگار برگزار خواهد شد می تواند نقش عمده ای در تحقق این رسالت داشته باشد.

دائمی کردن دبیرخانه همایش بزرگ رسانه ای پانا

دبیر سرویس استان های خبرگزاری پانا در این جلسه با بیان این که تفکر و اهدافی که در برگزاری این همایش نهفته است قابل قدردانی است، گفت: این همایش، اولین بار است که در این سطح برگزار می شود و در هیچ استان دیگر شاهد برگزاری آن نبودیم.

حمید رضا قلخانی با اشاره به هدف همایش بزرگ رسانه ای پانا، ادامه داد: قطعا برگزاری چنین همایشی با این ابعاد وسیع مستلزم و نیازمند ابتکارهای شخصی است.

وی اضافه کرد: هر دانش آموزی که پانا را بشناسد سبب شناخت خانواده و در نتیجه جامعه از این خبرگزاری خواهد بود و جامعه مخاطبین بیشتر خواهند شد.

دبیر سرویس استان های خبرگزاری پانا تصریح کرد: با تامین زیر ساخت ها لازم و پیگیری اعضای کمیته می توان فعالیت دبیرخانه همایش را دائمی کرد.

قلخانی خطاب به دانش آموزان خبرنگار بیان کرد: پرهیز از حاشیه نگاری مهم ترین نکته ای است که نباید در طول اجرای اهمایش فراموش کنید و بدانید که هدف همه ما یکی است و آن هم معرفی بهتر و بیشتر پانا است.

لزوم استفاده از ظرفیت های بالقوه پانا

کارشناس مسئول فعالیت های اردویی آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه رسالت سازمان دانش آموزی را یادآور شد و گفت: تجربه نشانه داده دانش آموزانی که درخبرگزاری پانا فعالیت کرده اند از لحاظ مهارت های اجتماعی جلوتر از سایر هم سن و سالان خود بوده اند.

یعقوب فنایی افزود: حضور خبرنگاران پانا در جایگاه و مراتب بالاتر نشان از جایگاه والای این رسانه و ظرفیت های آن دارد.

وی ادامه داد: برگزاری این همایش سبب ایجاد انگیزه بین دانش آموزان و مسئولین آموزش و پرورش خواهد بود.

بیتا غضنفر اقدم سرپرست خبرگزاری پانا و دبیر همایش نیز در این جلسه ضمن تشریح وظایف هر کمیته اهم اقدامات انجام یافته را بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار