آغاز اردوی استانی پیشتازان پسر فارس در شیراز/ اردو فرصتی برای در کنار هم بودن

شیراز(پانا) – دانش آموزان پیشتاز استان فارس با نشاط و شادی و لباس زیبای تشکیلات در اردوگاه شهید دستغیب شیراز حاضر شدند و به طور کامل پذیرش شدند.

کد مطلب: ۸۳۸۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اردوی استانی پیشتازان پسر فارس در شیراز/ اردو فرصتی برای در کنار هم بودن

محمد حسن حسینی از شیراز که با شور و اشتیاق توصیف ناشدنی به این اردو آمده است در گفت و گو با پانا از حس و حال حضور خود در این اردو گفت: اردو های پیشتازان بسیار برای دانش آموزان نشاط آور و آموزنده است که به تمام دانش آموزان پیشنهاد میکنم تا در این اردو ها شرکت کنند.

این دانش آموز کلاس هشتمی با اشاره به 5 سال سابقه فعالیت خود و دستیابی به رتبه یاور مربی، ادامه داد: از سال دوم ابتدایی با پیشتازان آشنا شدم که تا کنون در این تشکیلات فعالیت کرده ام و به این مراتب رسیده ام.

وی افزود: هدفم از ورود به اردو این بوده که با آموزش هایی که اینجا میبینم در زندگی استفاده کنم و با آنها به جامعه خدمت و به نسل های بعدی منتقل کنم.

وی اظهار داشت: آموزش هایی که تا حالا در اردو ها دیده ام، مانند آموزش های گره که بسیار برای من کاربردی بوده اند.

این دانش آموز در پایان ابراز امیدواری کرد که با تمام تلاش خود از طریق تیم گره و فریاد و شادی بتواند به مرحله کشوری راه پیدا کند.

موج دیگری از دانش آموزان از شهرستان نی ریز برای پذیرش در اردو وارد اردوگاه شدند که یکی از دانش آموزان کلاس هشتمی بیان داشت: من با راهنمایی یکی از معلمان خود وارد این تشکیلات پیشتازان شدم، که تا کنون بسیار برای من مفید واقع شده است.

محمد حسین اصلاح از مزایای شرکت در این اردو ها اذعان داشت: در سال گذشته یکی از آموزش هایی که در تشکیلات پیشتازان به ما داده شد، مهارت فن بیان بود، که برای من بسیار مفید بود.

وی با هدف اینکه چیزی یاد بگیرد تا بتواند در آینده در زندگی خود استفاده کند را هدف خود از شرکت در این اردو دانست.

دانش آموزان دیگر در ادامه هدف خود را از شرکت در این اردو ایجاد شادی و همدلی میان خود و سایر دوستانشان عنوان کردند.

همگی آنها با بیان اینکه در این اردو دور هم جمع شده اند تا با محیط اطراف خود آشنا شوند و با فرهنگ های شهرستان های مختلف استان فارس آشنا شوند هدف خود را از شرکت در این اردو اعلام کردند.

به گفته دانش آموزان همگی در این اردو به امید موفقیت و اعزام به اردوی کشوری پیشتازان را از دیگر اهداف خود بیان کردند.

اردوی استانی پیشتازان استان فارس از تاریخ 28 تیرماه الی یک مرداد ماه در اردوگاه شهید دستغیب شیراز در حال برگزاری است، که بیش از 350 نفر دانش آموز در گروه های دختران و پسران و 24 مربی در این اردو حضور به هم رسانده اند.

این اردو از 28 الی 30 تیرماه برای پسران و از 30 تیرماه الی یک مرداد ماه برای دختران، برگزار می شود.

خبرنگار: پوریا کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار