ظریف، زنگنه و علوی به مجلس می‌روند

تهران (پانا) - وزرای امور خارجه، اطلاعات و نفت هفته آینده برای پاسخ به سوال نمایندگان به مجلس شورای اسلامی می‌روند.

کد مطلب: ۸۳۸۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ظریف، زنگنه و علوی به مجلس می‌روند

سید محمود علوی، وزیر اطلاعات هفته آینده برای پاسخگویی به سوال علی مطهری، نماینده تهران، به همراه 50 نماینده دیگر (یک فقره سوال) و سوال جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد و دو نماینده دیگر (یک فقره سوال) در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کند.

بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت، نیز هفته آینده برای پاسخگویی به سوالات نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه و علیرضا محجوب، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، حضور خواهد یافت.

همچنین محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه، برای پاسخ به سوال نصرالله پژمان‌فر، نماینده مشهد به همراه 13 نماینده دیگر (یک فقره) و سوال مجید ناصری‌نژاد، نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین در جلسات هفته آینده خود قرار است رئیس کمیسیون اصل نود بهارستان را برای سال سوم دوره دهم انتخاب کنند.

خانه ملتی‌ها همچنین گزارش کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد تحقیق و تفحص از وضع افراد دو تابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاهای قانونی آن و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد ریشه‌های قاچاق کالا و ارز را بررسی کنند.

بررسی لایحه حفاظت از خاک، لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم، طرح یک فوریتی اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان و طرح یک فوریتی تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی نیز در دستور کار هفته آینده نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار