ثبت‌نام خادمین شهدا جهت عملیاتی شدن پروژه راهیان‌نور شهدای گیلان

رشت(پانا)-مسئول کمیته خادمین شهدای سپاه قدس گیلان گفت: جهت عملیاتی شدن پروژه راهیان‌نور شهدای گیلان، آندسته از خادمین شهدایی که تمایل به حضور داشته باشند می‌توانند با کمیته خادمین شهدای استان تماس حاصل نمایند.

کد مطلب: ۸۳۸۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام خادمین شهدا جهت عملیاتی شدن پروژه راهیان‌نور شهدای گیلان

محمدعلی ستیزهبا اشاره به این‌که سرزمین کربلا قبل از ورود امام حسین(ع) یک سرزمین معمولی بوده، اظهار کرد: آن سرزمین به واسطه حضور امام حسین(ع) و یارانش قداست پیدا کرده و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس ما نیز به واسطه خون شهدا متبرک شده است.

وی با تاکید بر این‌که خادمین شهدا، توسط خود شهدا گلچین و دعوت شده‌اند، تصریح کرد: در حقیقت دعوت خادمین به این مناطق هدیه‌ای است از سوی شهدا و فرصتی است تا تحولی در زندگی این افراد به وجود آید.

مسئول کمیته خادمین شهدای سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: جهت عملیاتی شدن پروژه راهیان‌نور شهدای گیلان، آندسته از خادمین شهدایی که تمایل به حضور داشته باشند و قدر و سهمی از سر سفره‌ایی که شهدا پهن کرده‌اند بدست آورند، می‌توانند با کمیته خادمین شهدای استان تماس حاصل کنند.

ستیزه مدت حضور خادمین را در این طرح‌ها ده روز عنوان کرد و افزود: اردوگاه راهیان‌نور شهدای گیلان واقع در شهید حبیب اللهی اهواز در چهار فاز طراحی شده است که فاز نخست آن در حال احداث می‌باشد.

به گزارش پانا؛ علاقمندان جهت هماهنگی می‌توانند با شماره ۳۳۱۴۲۰۸۲-۰۱۳ تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار