زمینه موفقیت تیم فوتبال شهرداری همدان مهیاست

همدان (پانا) - سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: زمینه های موفقیت تیم فوتبال شهرداری همدان در فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور فراهم است.

کد مطلب: ۸۳۸۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
زمینه موفقیت تیم فوتبال شهرداری همدان مهیاست

سعید خوشبخت در دیدار با اعضای تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار کرد: دغدغه‌ای به لحاظ تأمین بودجه تیم وجود ندارد و خوشبختانه رویکرد اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان به حمایت از تیم مثبت است.

وی اضافه کرد: انگیزه دیده شده از بازیکنان و کادر فنی در تمرین آماده سازی تیم نویدبخش فصل پربار برای تیم است و امیدوارم نتایج درخشان حاصل شود.

خوشبخت خاطرنشان کرد: تیم شهرداری همواره خانه امید استعدادهای بومی فوتبال همدان بوده و اکثریت اعضای این تیم را بومی‌ها تشکیل می‌دهند.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان افزود: تمامی امکانات مورد نیاز تیم برای آماده سازی و حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ 2 در حال پیگیری و فراهم شدن است و مشکلی زیرساختی و تجهیز اقلام تیم وجود ندارد.

وی افزود: به توانایی کادر فنی تیم اعتقاد داریم و حفظ استخوانبندی تیم از فصل گذشته و بهره‌مندی از توان استعدادهای بالقوه بومی در کنار چند بازیکن باتجربه و توانمند غیر بومی، ساختار قدرتمندی در تیم شکل داده است.

وی بیان کرد: حمایت همه جانبه از تیم خواهیم داشت و پیگیر مسائل تیم هستیم و امیدوارم فصل پرباری را امسال رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان نیز گفت: نگاه حمایتی مسؤولان شهرداری همدان مایه دلگرمی کادر فنی و بازیکنان تیم برای حضوری پرقدرت در لیگ 2 است.

بابک صمدیان افزود: از ماه قبل دور تست‌گیری و تمرین آماده سازی تیم را آغاز کردیم و اکنون 70 درصد از ترکیب تیم انتخاب شده و در هفته‌های آتی نیز نسبت به تکمیل باقی مانده تیم اقدام می‌کنیم.

وی اضافه کرد: همواره اعتقاد به جذب بازیکنان توانمند بومی داریم و در پست‌هایی که فاقد بازیکن بومی مستعد هستیم نیز بازیکن غیربومی جذب می‌کنیم.

صمدیان خاطرنشان کرد: هدف کادر فنی تیم شهرداری همدان ارائه بازی‌های جذاب و شایسته در لیگ دسته 2 فوتبال کشور است هر چند راه سختی پیش رو داریم.

وی افزود: تمامی تیم‌های حاضر در لیگ دسته 2 کشور از هم اکنون یارگیری را آغاز کرده‌اند و سرمایه‌گذاری مطلوبی برای حضور قدرتمند در این عرصه از مسابقات دارند.

صمدیان یادآور شد: تأمین نیازهای تیم منجر به کسب نتایج درخشان می‌شود و کادر فنی شهرداری با برنامه‌ریزی منسجم و منظم در حال شکل‌دهی تیمی مدعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار