400 میلیارد تومان اعتبار پروژه های همدان

همدان (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر همدان در مراسم تجلیل از خادمان طرح استقبال از بهار 97 از 400 میلیارد تومان اعتبار پروژه های همدان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۸۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
400 میلیارد تومان اعتبار پروژه های همدان

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این مراسم که در تالار فجر همدان برگزار شد گفت: بیشتر شهرداری‌ها در تأمین بودجه دچار مشکل شده‌اند اما در شهر همدان امسال 400 میلیارد تومان پروژه طبق جدول زمان‌بندی تحویل مردم همدان خواهد شد.

ابراهیم مولوی با قدردانی از وحدت و همدلی مدیران دستگا‌ه‌های مختلف و کمک برای رسیدن به شهری ایده‌آل اظهار کرد: همه باید همدلانه این کهن شهر را برای رسیدن به بهترین جایگاه ممکن یاری کنند.

وی به افزایش مسافران در نوروز امسال اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه ستاد تسهیلات سفر که مجموعه‌ای از همه اداره‌ها، نهادها و ارگان‌ها و نیز مجموعه پیشگیری و رفع سد معبر شهری بود، به بهترین شکل با یکدیگر همکاری کردند و توانستند رضایت شهروندان و مسافران را به دست آورند.

مولوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در گذشته بازار همدان به عنوان بارانداز منطقه غرب کشور مطرح بود، خاطرنشان کرد: قبلاً یکی از نقاط ضعف ما این بود که گردشگر‌ها مدت کمی در همدان حضور داشتند ولی خوشبختانه با اقدامات خوبی که صورت گرفت، زمان حضور مسافران در همدان افزایش یافت.

* شهردار همدان: امسال شهروندان از حضور در شهر لذت می‌برند

شهردار همدان هم در این مراسم گفت: خوشبختانه با تصمیم‌گیری‌های خوب و تأثیرگذار اعضای کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری، در جمع آوری مشاغل مزاحم اقدامات قابل تقدیری صورت گرفته است.

عباس صوفی افزود:‌ تحقق شهری متمایز، آرام و امن مستلزم کار گروهی است و اگر شهرداری بخواهد به تنهایی وارد شود، موفق نخواهد شد.

صوفی با تأکید بر اینکه می‌بایست با همگرایی، هم فکری و تفکر سازنده به موفقیت دست پیدا کنیم، اظهار کرد: با توجه به رشد 40 درصدی بودجه عمرانی امسال شاهد سالی خواهیم بود که مردم از حضور در شهر لذت می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات برای مردم همدان بسیار کم است و ما می‌بایست تلاش‌های بیشتری داشته باشیم تا این شهر به جایگاه فاخر خود در ایران و جهان دست پیدا کند.

شهردار همدان با بیان اینکه امسال با مشارکت همه دستگاه‌ها شاهد سالی متفاوت از سال‌های دیگر بودیم و تمامی سازمان‌ها و معاونت‌های مختلف شهرداری در این امر سهیم بودند، از همکاری‌های استانداری، فرمانداری، شورای اسلامی شهر و همه دستگاه‌ها قدردانی کرد.

وی به ساماندهی محیط گردشگری گنجنامه هم اشاره کرد و گفت: در ارتباط با جمع آوری بساط گستران گنجنامه اگر کمک و همکاری دستگاه قضایی، کارکنان انتظامی و اداره رفع تخلفات شهرداری و معاونت خدمات شهرداری نبود، شاهد این نظم و تداوم آن در این مکان گردشگری نبودیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با تصمیم‌گیری‌های خوب و تأثیرگذار اعضای کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری، در بحث جمع آوری مشاغل مزاحم اقدامات قابل تقدیری صورت گرفته است همچنین در بلوار ارم شهروندان به زودی شاهد امکانات خوبی خواهند بود و فضاسازی مناسبی در این زمینه صورت می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار