صرفه جویی در مصرف آب، برق، گاز و تلفن باید از مدارس و ادارات شروع شود

نیشابور (پانا)-معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت در جمع مدیران و روسای ادارت آموزش و پرورش استان خراسان رضوی پروژه مهر را سنبل و نماد موفقیت آموزش و پرورش معرفی کرد.

کد مطلب: ۸۳۸۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
صرفه جویی در مصرف آب، برق، گاز و تلفن باید از مدارس و ادارات شروع شود

وی با تاکید بر حفظ شان و جایگاه فرهنگیان و مشکلات ایجاد شده در احکام صادره در سال جاری گفت: تمام چالش ها و دغدغه های شما به مقامات بالاتر منتقل شده است و ما سعی کرده ایم زبان گویای فرهنگیان باشیم.
ابری افزود: پاداش و مانده مرخصی بازنشستگان، سنوات و مرخصی های ذخیره نیروهای قراردادی، تعیین تکلیف پست های با نام، عدم تامین کسورات سنوات قبلی، اعتبارات کم، تخصیص اعتبار جاری ناکافی در روزهای پایانی سال، مشکلات مسکن و موارد بسیاری از این دست به عنوان دغدغه های جامعه فرهنگیان در اجلاس معاونان پشتیبانی اداره کل های کشور در ارومیه مطرح و مقرر به پیگیری آن شده است.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد؛ امروز با وجود مشکلات اقتصادی فراوان و تاکیدات مقام معظم رهبری، پرهیز از تجمل گرایی و جلوگیری از هزینه های غیر ضروری، اعمال تغییرات با نظر نوسازی، تشکیل تیم های نظارتی، نظارت بر هزینه های جاری، واریز کل درآمدها به حساب خزانه استان، صرفه جویی همه جانبه و توجه به اقتصاد مقاومتی بسیار مورد تاکید است.
معاون پشتیبانی اداره کل در پایان نوید پرداخت بخشی از هزینه های سوخت مدارس، آماده نمودن مدارس شبانه روزی، پاداش بازنشستگان سال96، هزینه های مدارس بر اساس قراردادها و برون سپاری مدارس کاردانش تا سقف 50 درصد را داد و گفت: صرفه جویی در مصرف آب، برق، گاز و تلفن باید از ادارات و مدارس شروع شود.
تحویل خودروهای فرسوده، رعایت مصوبات کمیته هماهنگی جهت انتقال و انتصاب در پست های اداری، نظارت بر مرخصی استحقاقی سال97، تعیین تکلیف همکاران انتقال نیروی موقت، بکار گیری سرباز معلمان و نیروهای قرارداد معین به صورت 44 ساعت در هفته نیز به طور جدی در دستور کار ادارات قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار