مدیر آموزش و پرورش دلیجان

راه مقابله با تهاجم فرهنگی ترویج تفکر شهدا در بین دانش آموزان است

اراک(پانا)- اولین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت برگزاری کنگره 6200 شهید استان مرکزی و 1200 شهید فرهنگی و دانش آموز با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونین و کارشناسان دلیجان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۸۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
راه مقابله با تهاجم فرهنگی ترویج تفکر شهدا در بین دانش آموزان است

مدیر آموزش و پرورش دلیجان در این جلسه ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: آموزش و پرورش یک تکلیف مهم دارد و آن انتقال پیام صحیح انقلاب به شکل درست به کسانی است که آن روزها را ندیده اند.

حجت اله فدایی با اشاره به اینکه یکی از این راهکارها، زنده نگهداشتن نام و یاد شهداست گفت: برگزاری چنین مراسمی می تواند راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بوده و خصایص اخلاقی شهدا را به عنوان اسوه های جامعه به نسل جدید به ویژه دانش آموزان بازشناسی و معرفی کند.

وی با بیان اینکه شهدا متعلق به تمام آحاد جامعه هستند و احترام به مقام شامخ ایشان وظیفه تمامی ما و از جمله آموزش و پرورش است ادامه داد: مجموعه آموزش و پرورش با افتخار برای بهتر برگزار شدن کنگره پیش رو تمام نیرو و توان خود را به کار می گیرد.

فاطمه صمدی کارشناس امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش دلیجان نیز در خصوص برگزاری این کنگره، برنامه های پیشنهادی و وظایف هر یک از اعضای کارگروه مطالبی بیان کرد و به سئوالات مطرح شده پاسخ گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار