مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران : مدیران مناطق باید کاملا آماده پاسخگویی به مردم در کلیه مراحل ثبت‌نام باشند

تهران (پانا) - نشست روسای مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران با محوریت ساماندهی نیروی انسانی در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۸۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران : مدیران مناطق باید کاملا آماده پاسخگویی به مردم در کلیه مراحل ثبت‌نام باشند

عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با تاکید بر اطلاع رسانی به موقع و حضورهر چه بیشتر در بین مردم ، اظهار داشت: ارتباط مدیران با مردم باید بیشتر از قبل باشد و با حضور در میان آنان موانع موجود بر سر راهشان را هموار نمایند.

وی با اشاره به سال حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی تاکید کرد: با توجه به جمعیت هدف 40 میلیون نفری در آموزش و پرورش که دانش آموزان ، اولیا و فرهنگیان را در بر می گیرد باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را ترویج داد و از این پتانسیل بزرگ استفاده کرد.

فولادوند ،مدرسه محوری و سنجش صلاحیت حرفه ای مدیران را از جمله اقدامات خوبی دانست که در این دولت به آن توجه ویژه گردیده است و افزود: با تفویض اختیارات به مناطق و مدارس می توان نتایج بهتری در این راستا به دست آورد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مساله کمبود نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید ، یادآور شد : ساماندهی نیروی انسانی اولویت اول وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی پیش روست.

این مقام مسئول با تاکید بر استفاده حداکثری از نیروی انسانی موجود،تصریح کرد: مدرسه و کلاس درس اولویت اصلی آموزش و پرورش است و تحت هیچ شرایطی کلاس درس نباید با مشکل مواجه گردد.

فولادوند در پایان با تاکید بر اینکه باید کاملا مراقب باشیم در زمان ثبت نام ، فشاری بر مردم وارد نشود ، خاطرنشان کرد: مسئول ثبت نام مدیر آموزش و پرورش منطقه است و باید با نظارت دقیق بر تمامی بخش ها و مراحل ثبت نام دانش آموزان ،کاملا آماده پاسخگویی به مردم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار