مسئول کانون ولا استان یزد:

بیش از ۲۲۵ عنوان برنامه در جشنواره « زیر سایه خورشید» استان یزدبرگزار می شود

یزد (پانا) - مسئول کانون ولا استان یزد با اشاره به برنامه های دهه کرامت در استان یزد گفت: بیش از از ۲۲۵ عنوان برنامه در جشنواره « زیر سایه خورشید» استان یزد در دهه کرامت برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۳۷۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۲۲۵ عنوان برنامه در جشنواره « زیر سایه خورشید» استان یزدبرگزار می شود

ابراهیم رضایی، مسئول کانون ولا استان یزد در نشست شورای هماهنگی دهه کرامت استان یزد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در دهه کرامت در استان یزد گفت: یازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در سال 97 با حضور خدام حرم رضوی در 4 گروه خادم از 26 تیر آغاز به کار می کند.

وی افزود: گسترش فرهنگ رضوی مهمترین هدف جشنواره زیر سایه خورشید است و یزد صحن دارالعباده حرم رضوی در دهه رامت خواهد بود که با نگاه « بوی پیراهن یوسف» و زیارت از راه دور برگزار می شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری ولا استان یزد خاطرنشان کرد: در دهه کرامت و با عنوان جشن های زیر سایه خورشید تعداد ۲۲۵ برنامه با حضور خدام حرم رضوی به عنوان برنامه های ما است که 20 مسجد نیز در این برنامه ها میزبان هستند.

رضایی تصریح کرد: خدمات مردمی به عنوان اولویت های ما است که درمان رایگان 500 کودک 6 تا 12 سال در روز میلاد حضرت معصومه(س)، برپایی 13 ایستگاه سلامت، تهیه جهیزیه، مشهد رایگان از جمله برنامه های ما در این جشنواره است.

وی افزود: جشن بزرگ زیر سایه خورشید به عنوان بزرگترین اجتماع مردمی یزد در محل امامزاده سید جعفر(ع) در روز چهارم مردادماه به عنوان اصلی ترین برنامه ما در دهه کرامت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار