کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید بیان کرد:

اعمال صالح ناجی انسان در قبر

زیرکوه (پانا) -کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید یا اشاره به اینکه انسان بر طبق نص قرآن در خسران است ،گفت:تنها اعمال صالح است که انسان را در آخرت نجات می دهد.

کد مطلب: ۸۳۷۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اعمال صالح ناجی انسان در قبر

حجت الاسلام سید علی اسدی کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید در جمع مردم روستای پیشبر زیرکوه و در مزار نور گفت:احترام به امام رضا دلایل مختلفی را دارد ولی یکی از دلایل این است که این امام خداوند را با تمام وجود قبول دارد و معرفت الهی در وجودش متبلور است.

حجت الاسلام اسدی گفت:اصل و سرمایه زندگی انسانها همان عمر و زندگی آنهاست است که اگر در زندگی ، سرمایه عمر با بی توجهی گذرانده شود، انسان دچار خسران می شود.

کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید ادامه داد:عدالت و بر حق بودن و نیز انجام امور صالح و حسنه همراه با بصیرت در دین ، عاملی است که انسان میتواند با آن به ایمان و باور قلبی برسد.

وی افزود:زمانی که بصیرت در باطن دین وجود نداشته باشد ، ظاهر و مادیات در چشم انسان بزرگ جلوه میکند و اصل دین نادیده گرفته می شود و ضرر و خسران به همین دلیل ایجاد می شود.

حجت‌الاسلام اسدی اظهار کرد:انسان باید به این نتیجه برسد که تنها اعمال صالح اوست که در قبر و در دنیای واقعی وی را نجات میدهد و غیر از این هیچ چیزی نمی تواند او را در آخرت شفیع و ناجی باشد .

کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید در پایان گفت:بر اساس سخن امام رضا علیه السلام اگر همین اعمال انسان در دنیا صالح باشد ، خود امام هشتم در قبر و شب اول قبر وی را در برابر آسیبها و ترس نگه می دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار