کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید عنوان کرد:

ارادت ایرانیان به ائمه بسیار زیاد است

زیرکوه(پانا) - کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید با اشاره به به مقامات و کرامات امام رضا(علیه السلام) گفت: مردم ایران ارادت خاصی به ائمه اطهار(علیه السلام) دارند.

کد مطلب: ۸۳۷۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
ارادت ایرانیان به ائمه بسیار زیاد است

کاروان خدام رضوی روز گذشته در نخستین روز از سفر به خراسان جنوبی در جمع سربازان قرارگاه شهید عملیاتی ناصری استان حاضر شدند و معنویت را به فضای پادگان تزریق کردند.


در ادامه کاروان زیر سایه خورشید به دیدار خانواده های شهید رحیم الله عطایی، شهید غلامحسن غلامحسینی و شهید استوار دوم مهدی رضایی رفتند و از خانواده آن ها دلجویی کردند.


حجت الاسلام سید علی اسدی در این دیدارها به مقامات و کرامات امام رضا(علیه السلام) پرداخت و گفت: مردم ایران ارادت خاصی به ائمه اطهار(علیه السلام) دارند.


همچنین مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید با اشاره به نعمت امنیت، بیان کرد: امنیت در کشور را مدیون جانفشانی نیروهای مسلح است که جان خود را طبق اخلاص گذاشتند.
وی به نعمات الهی اشاره کرد و افزود: گاهی افراد از داشتن نعمات الهی غافل هستند لذا باید افراد دلداده به خدا حتی از نواقص به عنوان حکمت الهی یاد کنند.


لازم به ذکر است؛ خدام رضوی در جشن زیر سایه خورشید که در مسجد جامع زیرکوه برگزار شد نیز شرکت کردند و نبات تبرکی در میان مردم توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار