برگزاری همایش مردمی حافظان حریم خانواده در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - همایش بزرگ حافظان حریم خانواده به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) دهه کرامت و روز عفاف و حجاب در اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۷۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش مردمی حافظان حریم خانواده در اسلامشهر

در این همایش سرهنگ جهانی نژاد جانشین فرماندهی سپاه سید الشهدا (ع)با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (ع)بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد.

فاضلی مسلمان تازه تشرف یافته از کشورآلمان در سخنانی اظهار کرد : من وقتی محبت مسلمانان را به خود دیدم ، به بینات خداوند یعنی قرآن روی آوردم و منقلب شدم .

وی در ادامه با اشاره به این که حجاب برازنده زنان است ، افزود : واقعا حجاب را دوست دارم و با علاقه خود به دین اسلام تشرف یافتم.

سپس مومن نسب کارشناس فضای مجازی کشور با اشاره به نرم‌افزارهای شبکه اجتماعی موجود در تلفن همراه افزود : نرم‌افزاری مانند اینستاگرام که اغلب دختران با آن درگیر هستند، اثر بسیار منفی روی عفاف و حجاب و حیا در جامعه ایران داشته است وبرای دیده شدن در نرم افزار ها عکس های بیشتری به اشتراک می گذارند تا بیشتر مورد پسند دیگران باشند و در جایگاه بالاتری قرار گیرد و درنتیجه به تدریج به نقطه‌ای می‌رسند که دیگر قابل بازگشت نیستند.

در این همایش علاوه بر اعلام نفرت بانوان اسلامشهری نسبت به بی‌حرمتی به بانوان و کشف حجاب در جامعه و ترویج فرهنگ بی‌حجابی که حاصل برنامه‌ دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در راستای ضربه زدن به کشور است، از تعدادی بانوی فعال و نخبه شهرستان نیز تجلیل به عمل آمد .

شایان ذکر است : در این تجمع مردمی که معاون مالی واداری فرماندار،جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ،روسای ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران ،ورزش و جوانان نیز حضور داشتند،تقدیم گل سرخ به بانوان محجبه و اجرای سرود توسط گروه میعاد و مهارت های رزمی و برپایی غرفه های فروش چادر جهت بانوان و نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع عفاف و حجاب از برنامه های جنبی این همایش بود.

/ خبرنگار : ریحانه فتحی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار