رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

بازدیدرئیس آموزش و پرورش بردخون از مجتمع فرهنگی هنری

بوشهر/ بردخون (پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: نقش کلیدی و تأثیرگذار فرهنگ و هنر در جامعه بیان شود.

کد مطلب: ۸۳۷۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدیدرئیس آموزش و پرورش بردخون  از مجتمع فرهنگی هنری

ظهیر محمودی در بازدید از مجتمع فرهنگی هنری بردخون اظهار داشت: فرهنگ و هنر یکی از مهم ترین مقوله ها و مؤلفه ها است که در پیشرفت هر جامعه مؤثر بوده و همواره باید مورد توجه جدی متولیان امر و مردم قرار گیرد.

وی افزود: هنر زبان رسا و تأثیرگذار در بین افراد جامعه است که می تواند انسان ساز شود و ماندگاری هنر در اعماق فکر و برنامه های انسان قابل انکار نیست زیرا زندگی انسان ها هنر است و باید برای فرهنگ و هنر نقشی اساسی قائل شویم.

محمودی بر تشکیل انجمن های فرهنگی هنری در منطقه تأکید کرد و گفت: هنرمندان برجسته ای در بردخون فعالیت می کنند و رشته های نمایش، شعر، عکاسی، خوشنویسی و هنرهای تجسمی جایگاه ویژه ای بین مردم دارند که می توان با فراخوان و تشکیل کارگاه های تخصصی و استفاده از تجارب بزرگان زمینه رشد و پیشرفت آنها را فراهم کرد.

وی آمادگی خود را برای حمایت از فعالیت های فرهنگی هنری و پویایی انجمن ها اعلام کرد و افزود: استفاده از سلایق و ظرفیت های منطقه، جلب اعتماد عمومی، حمایت از هنرمندان، شناخت شخصیت های هنری، برنامه ریزی مناسب، برگزاری جشنواره ها و برنامه های متنوع، نشست با بزرگان و صاحب نظران، گسترش فرهنگ مطالعه، حفظ شأن و شخصیت هنرمندان، کشف هنرها و هنرمندان فراموش شده می تواند موجب رونق فرهنگ و هنر منطقه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار