معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

آمادگی اعزام هفت هنرجوی برگزیده فنی و حرفه ای شهرستان های استان تهران ، به مرحله کشوری

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ازآمادگی جهت اعزام هفت هنرجوی برگزیده فنی و حرفه ای شهرستان های استان تهران ، به مرحله کشوری نوزدهمبن دوره جشنواره هنرهای تجسمی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۷۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی اعزام هفت هنرجوی برگزیده فنی و حرفه ای شهرستان های استان تهران ، به مرحله کشوری

میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: طبق اعلام دبیرخانه کشوری این دوره از جشنواره ،هفت هنرجو از رشته و گرایش های مختلف زمینه هنر شاخه فنی و حرفه ای به مرحله کشوری راه یافتند.

وی افزود : هنرجویان شهرستان های استان تهران موفق شدند در رشته های چاپ دستی از اسلامشهر ، طراحی ذغال از پاکدشت ، فتوگرافیک از ناحیه یک و دو شهر ری، فتوگرافیک از ناحیه 2 شهر ری، پیکتو گرام از ناحیه 1 شهر ری و نقشه کشی معماری از شهریار در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

شفیع پور ،با اشاره به مشارکت و حضور موفق هنرجویان دختردر این مسابقات تصریح کرد: کسب رتبه های برتر این مسابقات توسط هنرجویان دختر شهرستان های استان تهران نشانگر این است که دختران هنرجو در جایگاه مناسبی در زمینه استعداد و توانمندی هنری قرار دارند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه برکزاری این جشنواره ها توجه بیشتر به استعداد ، توانایی و خلاقیت هنرجویان و انگیزه بیشتر آنها را در بر خواهد داشت ، خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی در خصوص گرایش بیشتر خانواده ها و دانش آموزان جهت ادامه تحصیل در این رشته ها از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

گفتنی است، نوزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای ، به میزبانی استان چهار محال و بختیاری از هشتم تا دهم مرداد ماه سال جاری در شهرکرد برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار