بررسی دیپلماسی مشترک وزارت آموزش‌و‌پرورش و مجلس شورای اسلامی

تهران (پانا) - دیپلماسی مشترک وزارت آموزش‌و‌پرورش و مجلس شورای اسلامی در عرصه بین‌الملل در دیدار غلامرضا کریمی، قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین‌الملل و امیر عبدالهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل بررسی شد.

کد مطلب: ۸۳۷۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
بررسی دیپلماسی مشترک وزارت آموزش‌و‌پرورش و مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس خارج از کشور، در این دیدار که صبح امروز در مرکز امور بین‌الملل و‌ مدارس خارج از کشور انجام شد دو طرف زمینه همکاری‌های مشترک در حوزه بین‌الملل و استفاده از توان و ظرفیت معلمان خارج از کشور برای ارتقای بیشتر سطح دیپلماسی آموزشی با سایر کشورها را بررسی کردند.

در ابتدای دیدار امیر عبدالهیان به ظرفیت‌ها و فرصت‌های ایجاد شده از سوی مدارس خارج از کشور اشاره کرد و خواستار تقویت مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به عنوان جایگاه فعال فرهنگی شد.

در ادامه قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین‌الملل گزارشی از وضعیت ارتباط دوجانبه و چندجانبه بین‌المللی و همچنین چالش‌ها و مشکلات مدارس خارج از کشور ارائه کرد و خواستار حمایت بیشتر ارگان‌های فعال زیرنظر مجلس شورای اسلامی از مدارس خارج از کشور شد.

در پایان این دیدار دو طرف درباره آخرین تحولات سیاسی، آموزشی بین‌الملل و نحوه گسترش ارتباطات مجلس شورای اسلامی و وزارت آموزش و پرورش گفت‌وگو کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار