مدیر امور اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان: یک ریال از پول معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان کم نشده است

تبریز (پانا) - مدیر امور اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در تبریز گفت: در صندوق ذخیره فرهنگیان حتی یک ریال از پول فرهنگیان کم نشده است و فضاسازی موجود علیه صندوق سیاسی بوده است.

کد مطلب: ۸۳۷۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر امور اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان:  یک ریال از پول معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان کم نشده است

با حضور مدیر امور اعضای صندوق ذخیره کشور، گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش نواحی ومناطق استان آذربایجان شرقی در راستای نگه داشت وجذب اعضای صندوق ذخیره در باشگاه فرهنگیان برگزار شد.

فتاح سلیمی در این گردهمایی افزود:در صندوق فرهنگیان حتی یک ریال از پول فرهنگیان کم نشده است و فضاسازی موجود علیه صندوق سیاسی بوده و به تخریب جایگاه این مهم منجر شده است.

مدیر امور اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در ادامه گفت: فرهنگیان بایستی به جوسازی ها توجه نکنند و تا به امروز تمامی بازنشستگان توانستند پول خود را از صندوق بگیرند.

وی تصریح کرد: با وجود فضاسازی اعضای صندوق فرهنگیان کاهش چندانی نیافته و این نشانگر اعتماد معلمان به صندوق است.

سلیمی در پایان "محتوا محوری، رقابتی شدن و کمیت گرایی" را سه سم و آفت اساسی برای آموزش وپرورش کشور برشمرد.

بهروز اصغری اردلانی نیز در این گردهمایی گفت: از اردیبهشت سال ۹۷ تمامی خریدهای اداری بایستی از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد) انجام پذیرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان خاطر نشان ساخت: تمامی مناقصات و مزایدات با رعایت موارد قانونی انجام گیرد.

اصغری در پایان بر رعایت قوانین ومقررات در تمامی موارد اشاره کرد و افزود: یکی از رسالت های معاونین پشتیبانی بایستی اطلاع یافتن از مفاد تفاهم نامه های امضا شده بین وزارت با سایر دستگاهها و نهادها باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار