مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از دانش‌آموزان مدال‌آور المپیاد ریاضی استقبال کرد

ساری (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش مازندران از دانش آموزان مدال‌آور المپیاد جهانی ریاضی 2018 رومانی در فرودگاه امام خمینی (ره) استقبال کرد.

کد مطلب: ۸۳۷۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران  از دانش‌آموزان مدال‌آور المپیاد ریاضی استقبال کرد

عسکری نیکزاد به همراه تیمی از اداره کل و آموزش و پرورش ناحیه یک ساری، آمل و بابل در فرودگاه امام خمینی تهران حضور یافت و از افتخارآفرینان مازندرانی تیم ملی المپیاد ریاضی استقبال کرد.

او در این دیدار، دانش آموزان مدال آور مازندرانی را شناسنامه‌های پیروزی و موفقیت ایرانیان به ویژه مازندرانی ها در تمامی عرصه ها دانست.

نیکزاد با بیان اینکه مازندرانی ها در تمامی عرصه ها به ویژه عرصه علمی همواره موفق بوده و موجب سرافرازی شده اند، افزود: انشالله بتوانیم شرایط موفقیت های بیشتر این عزیزان را در کشور فراهم کنیم تا آنان بتوانند به میهن اسلامی خود خدمت کرده و به عنوان دانشمندانی بزرگ برای ایران عزیز کسب افتخار کنند.

سه نفر از شش عضو تیم ملی المپیاد ریاضی ایران در المپیاد جهانی 2018 رومانی مازندرانی هستند که موفق به کسب مدال و دیپلم افتخار شده‌اند.

محمد شریفی کیاسری از مرکز شهید بهشتی ساری مدال طلا، احمد رمضانپور از مرکز شهید بهشتی آمل مدال نقره و ابوالفضل شیرمحله‌ای از مرکز شهید بهشتی بابل دیپلم افتخار به دست آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار