شش هزار و ۸۰۰ دانش آموز زیارت اولی میهمان امام مهربانی ها:

مدیر کل آموزش و پرورش : به میزبانی زائرین ثامن الحجج(ع) افتخار می کنیم

مشهد(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین افتتاحیه سیزدهمین دوره اردوی دانش آموزان زیارت اولی سراسر کشور که صبح روز شنبه در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار داشت :توجه به موضوعات دینی موجب تحولات مثبتی در زندگی دانش آموزان می شود.

کد مطلب: ۸۳۶۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش : به میزبانی زائرین ثامن الحجج(ع) افتخار می کنیم

قاسمعلی خدابنده در این مراسم با گرامیداشت فرارسیدن دهه کرامت توفیق خدمت رسانی به زایرین امام هشتم(ع) را موهبتی بزرگ برای مسوولان استان خراسان رضوی دانست و گفت : در سیزدهمین دوره اردوی دانش آموزان زیارت اولی سراسر کشور 2800 نفر از دانش آموزان استان های مختلف و حدود چهار هزار دانش آموز زیارت اولی از خراسان رضوی توفیق زیارت بارگاه امام مهربانی ها را کسب می کنند.

وی با بیان این که محبت به اهل بیت از ویژگی های مومنان است افزود: این محبت در زندگی انسان ها جلوه های خاصی دارد و قطعا توجه به این موضوعات در زندگی دانش آموزان ما موجب تحولات مثبت و بسیارخوبی در زندگی آن ها خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد دانش آموزانی که امروز رنج سفر را تحمل کرده اند و از نقاط دور و نزدیک ایران اسلامی به مشهد آمده اند تا از چشمه زلال معنویت و برکات زیارت امام رضا(ع) بهره مند شوند آثار معنوی و روحی و روانی این سفر را در زندگی خود به کار بسته و در تمامی مراحل پیرو سیره ائمه معصومین باشند.
وی در پایان از همکاری کلیه دستگاه های اجرایی و همچنین آستان قدس رضوی به جهت برگزاری مطلوب این برنامه تقدیر کرد.
گفتنی ست به همت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ، دانش آموزان زیارت اولی سراسر کشور در قالب این اردو طی چهار دوره در روزهای منتهی به دهه کرامت به زیارت بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) مشرف می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار