همدان آماده همکاری و جذب سرمایه گذاری خارجی است

استاندار همدان با اشاره به اینکه این استان در تمام زمینه ها آماده همکاری و جذب سرمایه گذاری است گفت: اطمینان می دهیم که همدان استان امنی است و می توانند بدون دغدغه سرمایه گذاری کنند و قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی را اجرا می کنیم.

کد مطلب: ۸۳۶۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
همدان آماده همکاری و جذب سرمایه گذاری خارجی است

محمدناصر نیکبخت در نشست مسئولین کشوری و روسای نمایندگی های خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران در همدان گفت: بسیار خوشحالم در سال ۲۰۱۸ که همدان افتخار پایتختی گردشگری آسیا را دارد امروز میزبان ۴۸ نفر از سفر مسوولان نمایندگی کشورها ، رایزن های فرهنگی و اقتصادی و وابسته های کشوری در همدان هستیم.
وی افزود: در شرایطی که در منطقه ناامنی های زیادی دیده میشود ما در ایران اسلامی ودر پایتخت تاریخ و تمدن ایران میزبان دو رویداد آسیایی و بین المللی خواهیم بود.
نیکبخت اظهار کرد: همدان سرزمین اندیشمندان، دانشمندان، هنرمندان و صنعتگران برجسته ای است که یادگارهای برجسته ای را برجا گذاشته اند و نام آنها در تاریخ خدمت به بشریت می درخشد و همدان را به فرهنگ بشردوستی تبدیل کرده است و ایران اسلامی همیشه منادی صلح وبشردوستی بوده است.

استاندار با اشاره به اینکه همدان در تمام زمینه ها آماده همکاری و جذب سرمایه گذاری است با صراحت گفت: اطمینان می دهیم که همدان استان امنی است و می توانند بدون دغدغه سرمایه گذاری کنند و همدان قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی را اجرا می کند.
وی افزود: دو هزار مگاوات برای احداث نیروگاه خورشیدی در استان فراهم شده که ۲۰۰ مگاوات آن با سرمایه گذار خارجی به بهره برداری رسیده است .
استاندار همدان گفت: از همه شما عزیزان تقاضا دارم، استان همدان و ظرفیتهای سرمایه گذاری آن را به فعالان اقتصادی کشور خود معرفی کنید.

/حسین قاسمی هنر/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار