مدیرکل آموزش وپرورش ورییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان اردبیل:

استفاده از روشهای خلاقانه در اجرای برنامه های سازمانی مورد انتظار است

اردبیل (پانا) - رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان اردبیل گفت: سعی شود در اجرای برنامه های مختلف سازمانی، از روشهای خلاقانه وابتکاری استفاده شایانی به عمل آید.

کد مطلب: ۸۳۶۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از روشهای خلاقانه در اجرای برنامه های سازمانی مورد انتظار است

احمدناصری در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان اظهارکرد: سازمان دانش آموزی از جمله سازمانهایی است که برنامه های مختلف ومتنوعی در زمینه های تشکیلاتی برای اعضای خود در نظر گرفته است که انتظار میرودبرنامه های اجراشده به صورت مطلوب ودر سطح وسیع به اطلاع آحاد مختلف جامعه بویژه دانش آموزان وفرهنگیان برسد.

وی ضمن اظهار امیدواری از روند روبه رشد برنامه های تشکیلاتی ، نسبت به تهیه وتدوین برنامه های سازمان دانش آموزی با استفاده از نکته نظرات وابتکارات کارشناسان در سطح استان تاکیدکرد.

مدیرکل آموزش وپرورش ورییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان در خصوص نظارت ونحوه اداره پایگاههای تغذیه سالم در مدارس استان تصریح کرد:باید روند اداره پایگاههای تغذیه سالم با آرامش خاطر پیش رفته وبه محتوی آن نیز نظم خاصی داده شودتا دانش آموزان عزیز از فضای سالم آن بهره مند شوند.

ناصری همچنین به اجرای برنامه های عتبات دانش آموزی وفرهنگیان ، سنجش وارزشیابی دقیق از برنامه های اجراشده وتهیه گزارش مصور وانعکاس آن به مسئولان در سطح استان وکشور تاکیدکرد.

در این جلسه مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز گزارش مبسوطی از روند اجرای برنامه های سازمان دانش آموزی استان بویژه در خصوص پایگاههای تابستانی، عتبات دانش آموزی و... به اطلاع اعضا رساند.

رحمان ارحمی در ادامه، برگزاری اردوهای ویژه دانش آموزان عضو سازمان را زمینه ای برای افزایش توانمندی و مهارت آموزی این قشر دانست و افزود: اینگونه فعالیت ها به ویژه در زمینه آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان نقش بسیار مثبتی ایفا می کنند و در نهایت این آموزش ها به تربیت دانش آموزی مشارکت جو و مشارکت پذیر منجر می شود، ضمن اینکه قطعا حضور و فعالیت دانش آموزان استان در برنامه های پیش بینی شده تشکل هایی مانند پیشتازان، خبرگزاری پانا و ... زمینه بسیار مناسبی برای تربیت اجتماعی جامعه تحت پوشش ما شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار