کلنگ احداث مدرسه 6 کلاسه مسکن مهر672 واحدی شهرستان بانه به زمین زده شد

بانه(پانا)-با حضور فرماندار بانه و جمعی از مسئولین استان و شهرستان، کلنگ احداث مدرسه 6 کلاسه مسکن مهر672 واحدی شهرستان بانه به زمین زده شد.

کد مطلب: ۸۳۶۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ احداث مدرسه 6 کلاسه مسکن مهر672 واحدی شهرستان بانه به زمین زده شد

با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه ، نمایندگان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان و جمعی از مسئولین شهرستان بانه، کلنگ احداث مدرسه 6 کلاسه مسکن مهر672 واحدی شهرستان بانه به زمین زده شد.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش بانه در این مراسم طی سخنانی ضمن تجلیل از زحمات مسئولین شهرستان و همکاری در تأمین زمین آموزشی مورد نیاز آموزش و پرورش در محوطه ی مسکن مهر672 واحدی و همچنین تقدیر از اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان و اختصاص اعتبار برای ساخت مدرسه 6 کلاسه در محوطه مذکور گفت: 1 هزارو 121 مترمربع زمین آموزشی به این محوطه اختصاص یافته و در چهارصدمترمربع زیربنا با اعتبارات دولتی، توسط اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ، در محوطه ی مسکن مهر672 احداث خواهد شد.

خضری افزود : هم اکنون 5 میلیارد ریال از اعتبارات در نظر گرفته شده برای این پروژه تخصیص یافته و ابراز امیدواری کرد که پروژه ی مذکور ، در مهرماه سال آینده به آموزش و پرورش بانه تحویل داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار