دامدار نمونه البرزی با حمایت کمیته امداد بر سرطان و ورشکستگی غلبه کرد

کرج (پانا) - دامدار نمونه البرزی پس از ابتلا به بیماری سرطان و ورشکستگی شغلی با دریافت سی میلیون تومان تسهیلات اشتغال از کمیته امداد ضمن غلبه بر بیماری، دامداری اش را نیز احیا کرد.

کد مطلب: ۸۳۶۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دامدار نمونه البرزی با حمایت کمیته امداد بر سرطان و ورشکستگی غلبه کرد

دامدار نمونه البرزی در سال 1351 در روستای رامجین از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز به دنیا آمده است.

وی گفت: شغل پدرم دامداری بود و از دوران کودکی با علاقه مندی در کار پرورش گوسفند به پدر کمک می کردم، در سال 74 ازدواج کردم و چهار سال بعد با دریافت تسهیلات 15 میلیون ریالی از جهاد کشاورزی توانستم گله ای با 200 گوسفند مهیا کنم و درآمد خوبی نیز داشتم.

دامدار البرزی ادامه داد: در اوج موفقیت در دامداری و در حالی که خداوند یک پسر و یک دختر به من عطا کرده بود و خیلی از شرایط زندگی ام نیز راضی بودم به یکباره از نظر جسمانی دچار مشکل شدم. خستگی ، کم اشتهایی و حالت تهوّع غیر طبیعی موجب شد به پزشک مراجعه کنم ، پس از انجام آزمایش های متعدد متأسفانه متوجه شدم به بیماری سرطان کبد مبتلا هستم.

وی افزود: برای تأمین هزینه های سنگین درمان سرطان، ناگزیر به فروش گوسفندان شدم تا اینکه همه سرمایه ام را از دست دادم ؛ سپس با توصیه یکی از دوستان و مراجعه به کمیته امداد تحت حمایت این نهاد قرار گرفتم و هنگامی که شرح زندگی ام را با امدادگران مطرح کردم ، علاوه بر اعطای مساعدت های درمانی با توجه به سابقه خوبم در دامداری به من پیشنهاد کردند دوباره شغل گله داری را راه اندازی کنم؛ من نیز پذیرفتم و با دریافت سی میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از کمیته امداد هشتاد رأس گوسفند خریداری کردم ، روی پای خود ایستادم و تعداد گوسفندانم نیز روز به روز زیادتر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار