کدام پسر روحانی؟

تهران (پانا) - ذوالنور می‌گوید پسر رئیس دولت سه تابعیتی است اما مشخص نمی‌کند کدام یک.»

کد مطلب: ۸۳۶۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کدام پسر روحانی؟

روزنامه آفتاب یزد نوشت: «ماجرا از همان ابتدای تیرماه سال جاری و ادعای عجیب و غریب نماینده عضو جبهه پایداری قم در مجلس آغاز شد؛ حجت الاسلام مجتبی ذوالنور طی گفت‌وگویی مدعی شد که در جریان مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای ١+۵ توافقی میان ایران و آمریکا صورت گرفته تا دولت اوباما به ٢۵٠٠ نفر از اتباع ایران تابعیت آمریکایی بدهد. این ادعای بدون سند و مدرک ذوالنور، موج گسترده‌ای از واکنش‌ها را به دنبال داشت. حتی عجیب اینجاست که حمایت قاطع دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا را نسبت به گفته‌های این نماینده مجلس در پی داشت.

علی‌رغم این که محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ادعای ذوالنور را تکذیب کرد و از او خواست که اگر مدرکی در این رابطه دارد، ارائه کند، با این همه او ضمن طفره رفتن از پاسخ درست به درخواست ظریف برای ارائه مدرک، باز هم سکوت نکرد و این بار طی ادعای دیگری نوک پیکان را به سمت رئیس‌جمهور گرفت و مدعی شد که پسر رئیس‌جمهور سه تابعیتی است!

اگر چه بسیار روشن است که نماینده اصولگرا و عضو جبهه پایداری مجلس با اظهارات خود احتمالا به دنبال بهم زدن فضا و تضعیف اعتماد افکار عمومی‌ نسبت به دولت است اما ادعای او در حالی مطرح می‌شود که هنوز در این مسئله که رئیس‌جمهور چند پسر دارد، تردید وجود دارد. اساسا اگر او پسری دارد چرا هیچ اطلاعاتی درباره او جز خبر مرگ یکی از آنان در دسترس نیست. زیرا برخی از رسانه‌های اصولگرا و نزدیکان روحانی به ویژه حسین موسویان، یکی از اعضای تیم مذاکره‌ کننده هسته‌ای دولت اصلاحات در گفت‌وگو با نشریه تایم پیشتر مدعی شد که پسر رئیس‌جمهور محمد فریدون (روحانی) فوت کرده است.

این در حالی است که ویکی‌پدیا ضمن تایید فوت محمد نوشته است که روحانی سه پسر و دو دختر دارد. اما خبرگزاری ایسنا نوشته رئیس‌جمهور سه دختر و دو پسر دارد که یکی از آنان درگذشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار