در کنار معرفی ظرفیت‌های همدان، نظام را نیز برای همگان معرفی کنیم

همدان (پانا) - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه باید در کنار معرفی ظرفیت‌های استان نظام را نیز برای همگان معرفی کنیم، افزود: بسته پیشنهادی پیوست فرهنگی 2018 ظرف هفته آینده ارائه خواهد شد.

کد مطلب: ۸۳۶۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
در کنار معرفی ظرفیت‌های همدان، نظام را نیز برای همگان معرفی کنیم

حجت الاسلام علی دشتکی در این جلسه از حضور مبلغان 30 کشور در رویداد «همدان، 2018» خبر داد و گفت: برگزاری این نشست نقش مهمی در معرفی استان خواهد داشت چراکه مبلغان بیش از سیاسیون با مردم در ارتباط هستند.
وی با بیان اینکه مبلغانی با 30 ملیت از 30 کشور در این نشست حضور خواهند داشت، گفت: نظام شیعی حیات مذهبی را در جهان پرچمداری می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه باید از هر فرصت برای بیان حقانیت نظام توحیدی استفاده کنیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در اوج مظلومیت قرار دارد که باید در راستای معرفی این انقلاب بزرگ به جهانیان کوشا باشیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان وی با بیان اینکه استفاده از هر فرصت برای رفع مظلومیت از این نظام بهترین رسالت است، اداره کل میراث فرهنگی باید هدف نهایی رویداد همدان، 2018 را عنوان کند تا برنامه‌ریزی‌ها انجام شود.
دشتکی با بیان اینکه باید در کنار معرفی ظرفیت‌های استان نظام را نیز برای همگان معرفی کنیم، افزود: بسته پیشنهادی پیوست فرهنگی 2018 ظرف هفته آینده ارائه خواهد شد.
وی با بیان اینکه گردشگری مذهبی 2018 برعهده اوقاف خواهد بود، ادامه داد: پیشنهاد کمیته گردشگری مذهبی زیارتی اربعین نیز باید مورد توجه قرارگیرد.
دراین جلسه مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان بااشاره به سخنان روز قبل استاندار همدان درجلسه شورای اداری استان گفت:برگزاری این دو رویداد درجهت معرفی همدان است و درجلسات مختلف رویداد به پیوست های فرهنگی آن اشاره شده است.
ربانی مهرگفت: تشکیل این کمیته درجهت توجه به مسائل فرهنگی است و تمام تلاش دست اندرکاران این رویداد این است که ظرفیت های علمی وفرهنگی استان به ایران وجهان معرفی شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری اضافه کرد:چنین رویدادهایی درشهرهای بزرگ چون تبریز واصفهان نیزبرگزارشد و مشکل خاصی دراین زمینه وجود نداشت و تمام تلاش براین است که بتوانیم به خوبی همدان در این برنامه ها معرفی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار