نظری، عضو شورای شهر تهران انتقاد کرد: بی‌توجهی به طرح افزایش انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی

تهران (پانا) - عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران درخصوص بی‌توجهی هیأت رئیسه شورا به طرح الزام شهرداری به ارائه لایحه افزایش انتصابات جوانان تذکر داد.

کد مطلب: ۸۳۶۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نظری، عضو شورای شهر تهران انتقاد کرد: بی‌توجهی به طرح افزایش انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی

حجت نظری در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران گفت: ۱۹ اردیبهشت ماه طرحی به هیأت رئیسه شورا با موضوع الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه افزایش انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی با ۱۴ امضا ارسال کردم که با قید یک فوریت اعلام وصول شد، اما دو ماه و ۱۰ روز از ارائه این طرح گذشته و در دستور کار قرار نگرفته است.

عضو شورای شهر تهران افزود: درحالی‌که طرح تعارض منافع که هفته گذشته امضاهایش جمع‌آوری شد، امروز در دستور جلسه قرار گرفته و این عدالت نیست. به نظر می‌آید حضور خانم آروین در هیأت رئیسه سبب شده است این طرح زودتر از طرح ما در دستور جلسه قرار گیرد.

در ادامه محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: قرار بود هیأت رئیسه از شما برای توضیح طرحتان دعوت کند، اما تاکنون حضور نداشتید و من گمان کردم از این طرح منصرف شده‌اید.

نظری نیز در پاسخ به رئیس شورای شهر تهران گفت: من در خصوص این طرح اعلام عمومی کرده‌ام و ممکن است شائبه پیش بیاید که شورا با انتصاب جوانان مشکل دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار