معاون آموزش متوسطه گلستان: سیاست ما در سال جدید بر اساس بهبود وضع و کیفیت نظام آموزش و پرورش است

گرگان (پانا) - معاون آموزش متوسطه استان گلستان می‌گوید: فشردگی و حجم درس و عقب ماندگی دانش‌آموزان از درس موجب کاهش انگیزه و درماندگی آنان می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۶۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه گلستان: سیاست ما در سال جدید بر اساس بهبود وضع و کیفیت نظام آموزش و پرورش است

حاجیلری معاونت آموزش متوسطه استان گلستان گفت: با وجود گروه‌های آموزشی بر اساس رویکرد مدرسه‌محوری می خواهیم شرایط و استانداردهای نظام آموزشی را در کلاس بالا ببریم و کیفیت آموزش مدرسه با طراحی برنامه عملیاتی آموزشگاهی معنا پیدا می کند که این برنامه عملیاتی با مشارکت مدیران ،معلمان،اولیا و شورای دانش آموزی انجام می شود.

وی در ادامه افزود: فشردگی و حجم درس و عقب ماندگی دانش آموزان از درس موجب کاهش انگیزه و درماندگی آنان می شود که بر این اساس باید تلاش کرد از ظرفیت های مشاورین به عنوان پیشانی برنامه انگیزشی استفاده نمود.

حاجیلری در ادامه گفت:سیاست ما در سال جدید بر اساس بهبود وضعیت وکیفیت نظام آموزش و پرورش است که بر این اساس تلاش کردیم برنامه های آموزشی را ارتقاء ببخشیم و مهارت های فنی و تخصصی حرفه ای مطمئن را از طریق کارگاه های آموزشی بالا ببریم . علاوه بر آن با توجه به دانش آموزان پایه دوازدهم که با امتحانات نهایی و کنکور و همین طور کتاب های آموزشی جدید مواجه هستند باید توجه بیشتری شود که بر این اساس از مرداد ماه انتظار می رود همه مدارس آموزش های نرم افزاری را برای دانش آموزان آغاز کنند.

وی در پایان بیان کرد :با توجه به مشکلاتی که در امسال بود تواتنستیم رشد تحصیلی و پیشرفت را در تمام دروس مشاهده کنیم و این امر یک اتفاق خوشایند بود که در واقع کیفیت آموزشی مدارس استان در دوره متوسطه رو به پیشرفت است و برنامه های آموزش و پرورش توانسته است که ظرفیت های محیطی را فعال کند ودر نهایت بر اساس هدف گزاری ها بتوانیم به اهدافمان برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار