توفان گرد و خاک و رعد و برق در راه سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان اعلام کرد که آسمان نیمه جنوبی استان در بعدازظهر با رشد ابر، رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق و تندباد موقتی همچنین و همچنین در شمال استان شدت وزش گرد و خاک در جاده‌های مواصلاتی زابل- نهبندان، زاهدان- نهبندان، زاهدان – زابل، زاهدان- بم و ایرانشهر-ریگان-بم، سبب کاهش موقتی دید خواهد شد.

کد مطلب: ۸۳۵۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
توفان گرد و خاک  و رعد و برق در راه سیستان و بلوچستان

علی ملاشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ادامه داد: تا پایان هفته در شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در ساعات اولیه روز وزش باد شدید و گردوخاک (60 تا 80 کیلومتر برساعت ) پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: چهارشنبه و پنج شنبه وزش باد شدیدتر بوده و در نقاط مستعد توفان گردوخاک رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: در جاده‌های مواصلاتی زابل- نهبندان، زاهدان- نهبندان، زاهدان - زابل، زاهدان- بم و ایرانشهر-ریگان-بم باد و گردوخاک سبب کاهش موقتی دید خواهد شد.

ملاشاهی گفت: سایر نقاط استان افزایش غبار و وزش باد در برخی نقاط گردوخاک و کاهش دید خواهیم داشت،گرمای هوا نیز تا پایان هفته در استان تدام خواهد داشت، دریای عمان مواج و متلاطم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار