روزهای سخت وینفرد شفر از راه رسید؛ استقلال وارد فصل کوچ ستاره‌ها شد

تهران (پانا)- از پنج ستاره‌ای که فصل گذشته استقلال را در مسیر موفقیت قرار دادند تا امروز تنها یک نفر حضورش را در فصل آینده قطعی کرده است و به نظر می‌رسد این تیم باید آماده وداع با چهار ستاره خود شود.

کد مطلب: ۸۳۵۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
روزهای سخت وینفرد شفر از راه رسید؛ استقلال وارد فصل کوچ ستاره‌ها شد

تنها شانزده روز تا آغاز لیگ برتر هجدهم زمان باقی مانده است و استقلال با هدایت وینفرد شفر آخرین مرحله از برنامه‌های آماده‌سازی خود را در ترکیه آغاز خواهد کرد. تیمی که در نیم فصل دوم لیگ برتر هفدهم نشان داده بود در فصل آینده یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است این روزها هوادارانش را نگران کرده است، آنها نگران ستاره‌هایی هستند که فصل گذشته درخشش خیره‌کننده‌ای داشته‌اند اما این روزها تنها از ادامه حضور وریا غفوری اطمینان دارند.

سیدمجید حسینی

رویای حضور در جام جهانی برای سیدمجید حسینی بسیار زودتر از چیزی که تصورش را می‌کرد به حقیقت پیوست. یک فصل درخشش در استقلال باعث شد او راهی روسیه شود و با بخت و اقبال بالا در حالی که سیدجلال حسینی بهترین مدافع سال‌های اخیر فوتبال ایران با انتخاب عجیب کی‌روش از لیست خط خورده بود، فرصت بازی به سید مجید حسینی رسید که او نمایش خوبی در سه بازی تیم ملی داشت.

پس از جام جهانی زمزمه پیشنهاد برای حسینی به گوش می‌رسید تا اینکه شب گذشته سایت تی.آر.تی اسپورت اعلام کرد که این مدافع جوان با ترابوزان اسپور به توافق نهایی رسیده است، به زودی قراردادش را با این باشگاه به ارزش 900 هزار یورو امضا خواهد کرد و فصل آینده را در سوپر لیگ ترکیه سپری خواهد کرد.

امید ابراهیمی

سال‌ها تلاش و درخشش با پیراهن سپاهان و سپس استقلال تهران سرانجام امسال برای امید ابراهیمی جواب داد و شماره 9 تیم ملی ایران را به یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی در جام جهانیتبدیل کرد.

درخشش امید ابراهیمی در جام جهانی جدایی او را از استقلال جدی‌تر از قبل کرده بود، او طی دو فصل گذشته نیز از وجود پیشنهادهای خارجی خبر داده بود اما این بار این پیشنهادها رنگ جدی‌تری به خود گرفته است و منابع خبری از عقد قرارداد او با الاهلی قطر خبر می‌دهند.

شاید اگر امید ابراهیمی کمی جوان‌تر بود می‌توانست به لیگی اروپایی برود اما همین پیشنهاد و قرارداد با الاهلی می‌تواند به اندازه تمام سال‌های حضور در استقلال به او پول برساند. کار امید ابراهیمی به الاهلی تمام شده است و او این موضوع را به اطلاع وینفرد شفر رسانده است.

سرور جباروف

هر چند در پایان فصل هواداران استقلال از ادامه حضور سرور جباروف در تیمشان مطمئن بودند اما غیبت ادامه‌دار این هافبک ازبکستانی باعث شده است تا نگرانی‌ها درباره او زیاد شود.

مشکل مالیاتی جباروف را استقلال حل کرده است و اکنون مانعی بر سر حضور او در این تیم وجود ندارد. در بین چهار ستاره‌ای که یا استقلال وضع مبهمی داشتند هواداران استقلال تنها می‌توانند امیدوار باشند که جباروف تا درصد بالایی پیراهن این تیم را برتن خواهد کرد و شاید طی روزهای آینده به اردوی استقلال اضافه شود. شاید جباروف هم مانند بسیاری از ستاره‌های سال‌های اخبر فوتبال ایران تصمیم گرفته است در فصل سخت بدنسازی را از تیم دور باشد تا فشار بالای تمرینات را تحمل نکند.

مامه تیام

تیام همان مهره گم‌شده‌ای بود که هواداران استقلال دنبالش می‌گشتند و فصل گذشته از زمان حضور توانست با درخشش خیره‌کننده خود امید را به سکوهای آبی هدیه کند اما در فصل جدید قرارداد تیام به آسانی اجازه جدایی به این مهاجم آفریقایی را می‌دهد.

تیام که به اندازه کافی در لیگ قهرمانان درخشش داشت و یک تنه استقلال را به مرحله یک‌چهارم نهایی رساند، طبیعی است بعد از این درخشش با پیشنهادهایی بزرگ از سوی تیم‌های عربی داشته باشد. تیام هم این روزها ردی از خود برجای نگذاشته و غایب بزرگ تمرین استقلال است. پیشنهادهای عربی برای مامه تیام بسیار جدی است و شاید اگر رقم قرارداد راضی‌کننده باشد او به آسانی پیراهن تیم دیگری را بر تن کند. تیام در مقایسه با جباروف اوضاع پیچیده‌ترین برای ادامه حضور در استقلال دارد و هواداران استقلال باید با شدت بیشتری نگران ادامه کار او با استقلال باشند. او به خواسته‌اش در استقلال که دیده شدن در فوتبال آسیا بود رسید و شاید این روزها در سکوت خبری مشغول مذاکره برای تیم جدید باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار