رئیس شورای شهر تهران

رئیس شورای شهر تهران: دلیل تاخیر در بهره برداری از خط ۷ مترو را از شهردار بپرسید

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران در خصوص تاخیر در زمان افتتاح خط ۷ مترو، گفت با وجود آنکه به این موضوع مسلط هستم و اطلاعات کافی دارم بهتر است آقای افشانی و پورسیدآقایی در این خصوص توضیح دهند.

کد مطلب: ۸۳۵۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای شهر تهران: دلیل تاخیر در بهره برداری از خط ۷ مترو را از شهردار بپرسید

محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر گفت: صحبت‌هایی در فضای مجازی از مصاحبه من در خصوص قائم‌مقام شهردار اسبق منتشر و برداشت شد که صحیح نبود. موضوعی که رسانه‌ها به آن پرداختند فساد در نیروهای مسلح بود که این موضوع در سخنان من مطرح نشد و امیدواریم در شرایط حساس کنونی، سخنان طوری مطرح نشود که دچار سوء تفاهم شویم. صحبت‌های من در حد مبادلات بنیاد تعاون، سپاه پاسداران و شهرداری بود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: طلب‌هایی که شهرداری در این حوزه دارد و برای به اتمام رساندن پروژه‌های عمرانی بلاتکلیف به آن نیازمند است و هرچه سریع‌تر باید تعیین تکلیف و بازپرداخت شود.

هاشمی با اشاره به حضور رئیس کمیته امداد در جلسه شورای شهر تهران، گفت: در موضوعات فرهنگی، اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی مشکلات باید با همکاری همه نهادهای ذی‌ربط بررسی شود و امیدواریم در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی تعامل خوبی با کمیته امداد داشته باشیم.

وی در خصوص تاخیر در زمان افتتاح خط ۷ مترو، گفت: با وجود آنکه به این موضوع مسلط هستم و اطلاعات کافی دارم بهتر است آقای افشانی و پورسیدآقایی در این خصوص توضیح دهند.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری که آیا خط ۷ با سیگنالینگ خط ۳ تجهیز شده است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و در خصوص تامین مالی خط ۶ نیز جلسات پی در پی داشته باشیم و امیدواریم هرچه سریع‌تر به نتیجه برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار