استاندار تهران: مدیران در استفاده از خودرو، آب، برق و گاز دستگاه‌ها صرفه‌جویی کنند

تهران (پانا) - استاندار تهران درجلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت مدیران کیفیت سفرها به شهرستان‌ها را بالا برده و در هزینه‌های حمل و نقل اضافی صرفه‌جویی کنند.

کد مطلب: ۸۳۵۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران: مدیران در استفاده از خودرو، آب، برق و گاز دستگاه‌ها صرفه‌جویی کنند

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، محمدحسین مقیمی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به سهم استان در اعتبارات ملی گفت: با پیگیری‌ها می‌توان از سهم ملی در بودجه استانی دستگاه‌ها بهره‌مند شد و استان‌هایی که مدیران و نمایندگانشان با وزارتخانه‌ها ارتباط مستقیم دارند این موضوع محقق می‌شود.

وی ادامه داد: در شاخص‌ها وضعیت استان تهران بهتر از وضعیت استان‌های محروم نیست مثل حوزه‌های آموزشی و ورزشی که مستقیم در کنترل آسیب‌ها اثر دارند.

مقیمی با بیان اینکه باید نگاهمان را تغییر دهیم و مدیران و نمایندگان برای دریافت سهم ملی به وزارتخانه‌ها بروند تا کمبودها جبران شود، تصریح کرد: از اکنون تا پایان سال قراردادها و مناقصه‌ها باید انجام شود و کارها به پایان سال موکول نشود، درست است که بیشتر اختصاص بودجه‌ها در اسفندماه است اما حداقل ٨٠ درصد بودجه تا قبل این زمان محقق می‌شود و به سال بعد موکول نشود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رئیس جمهور در دیدار با مدیران ارشد کشور به صرفه‌جویی دستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: منظور از صرفه‌جویی، حقوق و مزایای پرسنل نیست و کارمندان دولت با حقوق محدود باید بتوانند زندگی خود را اداره کنند و همه تلاش را به کار بگیریم که کارمندان از محل حقوق و مزایایی که دریافت می‌کنند امورات خود را بگذرانند.

استاندار تهران گفت:صرفه‌جویی باید در محل‌های اسراف در هزینه‌های جاری باشد، مثل صرفه‌جویی در برق، آب و گاز که در این بخش دستگاه‌ها تا ٣٠ درصد هم می‌توانند صرفه‌جویی کنند که جزء وظیفه ما است و بالاترین مقام اجرایی کشور صرفه‌جویی در دستگاه‌ها را خواسته‌اند و باید اجرایی شود.

وی خطاب به مدیران استان تاکید کرد: کیفیت سفرها به شهرستان‌ها را بالا برده و هزینه‌های حمل و نقل اضافی صرفه‌جویی شود. با مدیرانی که از ساعت ١٣.٣٠ سیستم‌های سرمایشی دستگاهشان روشن باشد، برخورد می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار