معاونت سواد آموزی خراسان جنوبی: مسئولان طبق قانون به سواد‌آموزی رسیدگی کنند

بیرجند (پانا) - معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه علم و دانش در نزد خداوند متعال اهمیت بالایی دارد ، گفت: طبق قوانین مصوب، مسئولان شهرستانی و استانی باید به امر سواد‌آموزی توجه داشته باشند.

کد مطلب: ۸۳۵۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
معاونت سواد آموزی خراسان جنوبی: مسئولان طبق قانون به سواد‌آموزی رسیدگی کنند

فرشید جعفری معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان بیرجند که صبح امروز با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار بیرجند در محل سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش بیرجند برگزار شد ، گفت:با وجود اهمیت بالای علم و دانش در آستان خداوند متعال، آموزش و پرورش باید افرادی را تربیت کند که تواضع در درگاه خدا را پیشه کار خود کنند.

جعفری ادامه داد: قانون جمهوری اسلامی ایران به مسئولین الزام کرده است که با آموزش و پرورش و اداره سواد آموزی همکاری کنند به طوری که مسئولین عالی رتبه دولت در استان می بایست در هر سال ، 4 نوبت پیگیر جلسات حوزه سواد آموزی باشند و این جلسات را در سطح شهرستان و استان برگزار کنند.

معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: طبق قوانین مصوب، مسئولین شهرستانی و استانی باید به امر سواد آموزی توجه داشته باشند.

وی افزود: یکی از امور زیبا و درخور توجه که در ابتدای سال تحصیلی سواد آموزی توسط اداره آموزش و پرورش بیرجند و اداره سواد آموزی این شهرستان برگزار شد، اردوی آموزش یاران و آموزش دهندگان بود که برگزاری آن باعث ایجاد روحیه مضاعف در آموزش دهندگان شد.

جعفری در پایان با اشاره به اینکه در جلسات مصوب شده است که شهرداری بیرجند باید حدود 500 کارت الکترونیک شهروندی را به معاونت سواد آموزی تحویل دهد تا سواد آموزان بتوانند به راحتی به مکان کلاس ها دسترسی پیدا کنند ، گفت: علی رغم تلاش های مکرر همکاران سواد آموزی استان و شهرستان ، این امر هنور محقق نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار