نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی:

سنجش نوآموزان، برنامه ای موثر برای رشد و هدایت دانش آموزان است

سنندج(پانا)-نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی در آئین نمادین افتتاحیه پایگاه های سنجش استان گفت: سنجش نوآموزان، برنامه ای موثر برای رشد و هدایت دانش آموزان است.

کد مطلب: ۸۳۵۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سنجش نوآموزان، برنامه ای موثر برای رشد و هدایت دانش آموزان است

سید احسن علوی نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آئین افتتاحیه پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان که در مدرسه ابتدایی آموزگار ناحیه یک سنندج برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت سنجش، گفت: این برنامه موثر باعث رشد همه جانبه و افزایش قابلیت های دانش آموزان خواهد شد.

وی با بیان اینکه عدم اجرای این برنامه قبلا باعث بروز مشکلاتی در دانش آموزان می شد؛ گفت: خوشبختانه با اجرا و نهادینه شدن برنامه سنجش اختلالات و مشکلات دانش آموزان به موقع شناسایی و با جای دهی مناسب دانش آموزان در جریان فرایند آموزش و تحصیل قرار می گیرند.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی از فعالیت ها و برنامه های آموزش و پرورش استان کردستان در زمینه های مختلف تقدیر و تشکر کرد و اظهارداشت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته از طریق وزیر آموزش و پرورش برای حل مشکلات استان همکاری خوبی صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار