برگزاری مراسم افتتاحیه کلاسهای تابستانی و اوقات فراغت آموزش و پرورش منطقه قهاوند

همدان (پانا) - مراسم افتتاحیه کلاس های تابستانی و اوقات فراغت آموزش و پرورش منطقه قهاوند در محل کانون شهید پور میدانی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۴۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم افتتاحیه کلاسهای تابستانی و اوقات فراغت آموزش و پرورش منطقه قهاوند

در این مراسم حسن آقا یوسفی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با توجه به اینکه بهترین مخلوق خداوند انسانها هستند اظهار کرد: خداوند بر خلقت خودش که همان ما انسانها هستیم افتخار کرد و از روح خودش بر ما دمید.
وی خطاب به دانش آموزان گفت: ما به عنوان یک دانش آموز، یک شهروند و یک فرزند باید در جامعه ویژگی هایی داشته باشیم.
یوسفی اظهار کرد: ما به عنوان یک انسان سالم باید تلاش کنیم مهارت های مختلف زندگی را در خانواده، جامعه و مدرسه در حوزه های شخصی و اجتماعی یاد بگیریم.
یوسفی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین مهارت های زندگی مسئله گفتمان می باشد گفت: اگر به این مهارت برسیم بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.
حجت الاسلام ابراهیم قمری، رییس آموزش و پرورش منطقه قهاوند نیز در این مراسم گفت: با برنامه ریزی های مناسب می توان کلاسهای تابستانی را به نحو مطلوبی اجرا کرد تا دانش آموزان بتوانند از این کلاسها استفاده لازم را ببرند.
حجت الاسلام قمری با تاکید بر اینکه برگزاری کلاس های تابستانی دارای اهمیت بسیاری می باشد افزود: تابستان می‌تواند سرشار از کسب تجربیات جدید برای دانش آموزان باشد.

/فاطمه صالحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار