دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان آق قلا با صابر کاظمی ملی پوش والیبال

گرگان(پانا)- در دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان آق قلا با صابر کاظمی ملی پوش والیبال عنوان شد: شما بهترین الگو برای دانش آموزان هستید و نشان دادید که در سایه تلاش، موفقیت دور از دسترس نیست.

کد مطلب: ۸۳۴۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان آق قلا با صابر کاظمی ملی پوش والیبال

صابر کاظمی والیبالیست تیم ملی کشورمان، با مدیر آموزش و پرورش شهرستان آق قلا دیدار کرد.

در این دیدار، محمود نسرکانی، مدیر آموزش و پرورش آق قلا گفت : در راه رسیدن به موفقیت مشکلات زیادی بر سر انسان قرار می گیرد و انسان های موفق از این مشکلات نمی هراسند.

نسرکانی ادامه داد: موفقیت آقای کاظمی، بی تردید نشان از سخت کوشی و پشتکار شماست و شما علاوه بر این الگوی موفقی برای دانش آموزان هستید و نشان دادید که چگونه یک دانش آموز دیروز می تواند ملی پوش فردا شود. وی افزود: دانش آموزان ما می توانند از شما الگو بگیرند و بدانند که در سایه تلاش و کوشش همه چیز دست یافتنی است.

شایان ذکر است، صابر کاظمی دوره ابتدایی و متوسطه اول خود را در روستای قانقرمه و دوره متوسطه دوم خود را در هنرستان نبی اکرم شهرستان آق قلا سپری کردند و با تیم این مدرسه قهرمان کشور شدند.

کاظمی کلاس های آموزشی خود را در کانون ورزشی سالن تختی آق قلا و زیر نظر مربیان و معلمانی همچون تاج محمد حیدری ، نظر دهقان و محمود ایزدی گذراند و پس از پرورش زیر نظر این مربیان در میدان های جهانی خوش درخشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار