برگزاری همایش زندگی سالم ،جامعه ایمن وعاری ازموادمخدر

گرگان(پانا)-همایش زندگی سالم ،جامعه ایمن وعاری ازموادمخدرباحضور مسئولین در شهرستان مینودشت برگزارشد.

کد مطلب: ۸۳۴۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش زندگی سالم ،جامعه ایمن وعاری ازموادمخدر

همایش زندگی سالم ،جامعه عاری ازموادمخدر با حضور مسئولین در کانون فرهنگی و تربیتی کوثر شهرستان مینودشت برگزارشد.

تاجیک دادستان شهرستان مینودشت با اشاره به انواع آسیب هایی که در جامعه وجود دارد گفت: پیشگیری یک اصل است و یک بحث شرعی، انسانی و یک بحث قانونی است .

تاجیک اظهار داشت: متأسفانه امروز یکی از معضلات موادمخدر این است که این پدیده در سنین نوجوانی و جوانی اتفاق می افتد و این بسیار خطرناک و نگران کننده است و اگر جلوگیری و کنترل نشود آسیب های زیادی را به همراه خواهد داشت .

دادستان شهرستان مینودشت با اشاره به گوشه ای از جرایم تکان دهنده که درسطح شهرستان و کشور رخ می دهد، گفت: خانواده ها باید هوشیار باشند، فرزندان خود را در جامعه رها نکنند و مراقب باشند وبه فرزندان خود آگاهی داده ومعضلات رایادآواری کنندتابه دام این آسیب ها نیفتند.

کرامتلو، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مینودشت نیز در این همایش با اشاره به آسیب هایی که دانش آموزان را تهدید می کند گفت: امروز زمان بسیارحساسی است زیرا دشمن عزم خود را جزم کرده و در راستای براندازی نظام حرکت نموده و این کار را با تخریب خانواده ها شروع کرده است و ما وظیفه داریم مراقب خانواده و فرزندان خود باشیم و نگذاریم دشمن به هدف شوم خود برسد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان مینودشت بیان کرد: نمی توانیم بگوییم مشکلات نیست. واقعیت ها را باید بپذیریم ولی هرجا که بحث خانواده و اعتقادات مردم و نظام در میان باشد ملت ما ثابت کرده اند که با تمام وجود وارد عمل می شوند و نمی گذارند دشمن برما مسلط شود.

کوهی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مینودشت هم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و موفقیت های حوزه پرورشی گفت : اگردرحوزه پرورشی خوب و با برنامه حرکت کنیم و برای اوقات فراغت بچه ها برنامه های مفید و به روز داشته باشیم قطعاً می توانیم جلوی بسیاری از آسیب ها را بگیریم .

معاون پرورشی شهرستان اظهارداشت :اگرمابرای فرزندان مان برنامه نداشته باشیم حتماً دشمن برای آنها برنامه ریزی خواهد کرد که این بسیار خطرناک است کما اینکه هرجا کوتاهی کرده ایم، دشمن وارد شده است .

کوهی بیان کرد:هدف مسابقات وجشنواره ها یی که در مدارس برگزارمی شود ایجاد شورونشاط ودرراستای پرکردن مفید اوقات فراغت دانش آموزان است. وی ادامه داد: مدارس بایدباجدیت واردعمل شوند وبرای بچه هابرنامه داشته باشند.

کوهی ازمدیران مدارس خواست آسیب هایی که درمدارس ومحلات وجود دارد رابه دقت شناسایی نموده ودرسامانه پایش ثبت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار