حسن فتحی بعد از «شهرزاد» به سراغ ساخت «کنتس سلما» می‌رود

تهران (پانا) -– حسن فتحی کارگردان سریال «شهرزاد» با نادرست خواندن اخباری که درباره پروژه بعدی او منتشر می‌شود از شروع کار بر متنی از فریده گلبو به نام «کنتس سلما» خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۴۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
حسن فتحی بعد از «شهرزاد» به سراغ ساخت «کنتس سلما» می‌رود

طی هفته‌های اخیر بعد، از اتمام سریال «شهرزاد»، اخباری درخصوص پروژه بعدی حسن فتحی منتشر شد. ابتدا «بامداد خمار» نوشته فتانه حاج سیدجوادی به عنوان کار بعدی فتحی مطرح شد و طی روزهای اخیر هم رسانه‌ها خبر از شروع سریالی به نام «10 پهلوان» دادند. حسن فتحی با نادرست خواندن همه این اخبار نام پروژه بعدی خود را رسما اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، کارگردان «شهرزاد» و «شب دهم» اولویت بعدی خود را ساخت فیلمی سینمایی بر اساس رمانی به نام «کنتس سلما» عنوان کرد که داستان آن را فریده گلبو نوشته است.

فتحی این روزها به همراه نغمه ثمینی (نویسنده شهرزاد) درحال کار روی فیلمنامه «کنتس سلما» هستند و به محض آماده شدن فیلمنامه، پروژه شروع خواهد شد.

حسن فتحی با گله از رسانه‌ها در قبال انتشار خبرهای نادرست درباره پروژه‌هایی که به وی منسوب می‌شود، تاکید کرد که رفتار عاقلانه‌تر و حرفه‌ای‌تر رسانه‌ای این است که قبل از انتشار چنین مطالبی، صحت خبر را از خود وی جویا شوند.

فتحی تاکید کرد که هنوز تصمیمی درخصوص ساخت سریال «10 پهلوان» نگرفته است و از ساخت سریال «بامداد خمار» نیز منصرف شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار