رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

خرید گندم در استان قزوین از مرز ۱۰۰ هزار تن گذشت

قزوین (پانا) - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : خرید تضمینی گندم از کشاورزان این استان از مرز ۱۰۰ هزار تن گذشت.

کد مطلب: ۸۳۴۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
خرید گندم در استان قزوین از مرز ۱۰۰ هزار تن گذشت

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین فاطمه خمسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به همراه مجید اسماعیلی، معاون تولیدات گیاهی سازمان و عباس علیخانی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین در بازدید از مرکز خرید کوهین و یک کارخانه آرد با بیان این مطلب افزود: از ابتدای فصل برداشت تاکنون بیش از ۱۰۴ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است .

وی افزود: هم اکنون در اوج پیک خرید روزانه بیش از ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود .

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد : با اقدامات انجام شده گندم تولیدی امسال استان نسبت به سال گذشته از کیفیت بهتری برخودار بوده و در صد سن زدگی بسیار پایین است .

خمسه در ادامه با اشاره به این نکته که در مراکز خرید کارشناسان جهاد کشاورزی و اداره کل غله استان نظارت دقیقی بر روند خرید دارند خاطر نشان کرد :کلیه ۲۳ مراکز خرید گندم استان از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۸ شب گندم کشاورزان را تحویل خواهند گرفت .

وی افزود : خرید گندم در ۵ شهرستان استان آغاز شده و خرید گندم در شهرستان آوج نیز بزودی نیز آغاز می شود .

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین پیش بینی کرد تاپایان فصل برداشت بیش از ۲۰۵ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار