همایش تجلیل از مقام آوران و افتخار آفرینان ورزشی شهر قدس برگزارشد

شهر قدس ( پانا) - همایش تجلیل از مقام آوران و افتخار آفرینان ورزشی شهر قدس با حضور مسئولین شهری و اداره آموزش و پروش در سالن شهید دهنو برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۴۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از مقام آوران و افتخار آفرینان ورزشی شهر قدس برگزارشد

این همایش با حضور مسئولین شهری و مسئولین اداره آموزش و پروش شهر قدس جهت تقدیر از دانش آموزان و مربیان برگزیده استانی در رشته های بسکتبال ، داژبال، ژیمناستیک و... در سالن شهید دهنو شهرستان قدس برگزار شد.
صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهر قدس در این همایش ضمن تقدیر از زحمات کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش و تلاشهای مربیان و دانش آموزان که منجر به کسب مقام های استانی شدند ،اظهارکرد: به شما تبریک می گویم که ۵۰ درصد راه را جهت رسیدن به موفقیت طی کرده اید و در نیمه راه موفقیت هستید .

وی در ادامه افزود: تجربه ثابت کرده، دانش آموزانی که در دوران تحصیل در زمینه های مختلف ورزشی و فرهنگی و مذهبی فعالیت داشتند امروز از انسان های موفق جامعه هستند. امروز خیلی از مشکلات و مسائل ما را تهدید می کند . برای مصونیت از از این تهدید ها با ید ورزش را سرلوحه کار خود قرار دهیم ودر این مسیر باید قدمهای محکم و استوار بردارید و قطعا در آینده مسئولیت ها و مدیریت جامعه به دست شما عزیزان سپرده خواهد شد.

شایان ذکر است، در این همایش از ۶۴ نفر رتبه اول استانی ،۶۰ نفر رتبه دوم استانی و۱۱۴ نفر رتبه سوم استانی تقدیر بعمل آمد.

/خبرنگار :حدیث سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار