قیمت گوشت گرم کاهش می یابد

نیشابور (پانا)- دبیر کارگروه تنظیم بازار شهرستان نیشابور با تشریح جزئیات جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: قرار بر این است که قیمت گوشت قرمز با صدور مجوز واردات گوشت گرم کاهش یابد.

کد مطلب: ۸۳۴۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
قیمت گوشت گرم کاهش می یابد

محمد علی فرهمندراد با اشاره به برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: در این جلسه درخواست تولیدکنندگان مرغ شهرستان مبنی بر فاصله قیمت مرغ درب مرغداری و بازار مورد بررسی قرار گرفت؛ همچنین با بررسی های میدانی قیمت گوشت قرمز نیز در حال حاضر با توجه به هزینه های تولید تمام شده منطقی است. وی میزان مجوز تولید تخم مرغ در شهرستان را نسبت به سنوات قبل دو برابر اعلام کرد.
معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی افزود: در حال حاضر 3 مرکز خرید گندم در شهرستان گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را خریداری که سن زدگی با کاهش بسیار چشمگیری را با توجه به رعایت نکات کارشناسی توسط کشاورزان و شرایط جوی شاهد بوده و علیرغم کاهش تولید گندم در استان های شرقی، در غرب کشور با افزایش تولید روبرو بوده و با توجه به موجودی انبارها نگرانی از بابت تأمین گندم وجود ندارد.
فرهمندراد تصریح کرد: برای حمایت از مرغدار و در راستای حمایت از مصرف کننده پشتیبانی امور دام نسبت به خرید مرغ در زمان های خاص و توزیع مرغ منجمد نسبت به تنظیم بازار گوشت سفید مرغ اقدام می نماید که لازمه آن تولید مرغ با استانداردهای اعلام شده می باشد و در این راستا پیگیری لازم در خصوص راه اندازی خط منجمدسازی در کشتارگاه های شهرستان در حال پیگیری است.

وی اظهار داشت: کنترل قیمت برای مصرف‌کننده از اولویت هاست ضمن اینکه از ابتدای زنجیره تولید که کشاورزان هستند، تا انتهای آن، در آن دیده شوند؛ لذا وضعیت همه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان می بایستی لحاظ شود.
این جلسه که با حضور بوژمهرانی معاون برنامه ریزی ، اداری و مالی فرمانداری شهرستان و روسای عضو کارگروه در سالن جلسات مدیریت جهادکشاورزی نیشابور برگزار شد گزارشی از وضعیت گوشت قرمز و سفید و تخم مرغ ارائه شد و مشکلات مربوطه به قیمت و عرضه این محصولات بیان شد و همچنین در خصوص حل این مشکلات تصمیماتی اتخاذ گردید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار