رییس سازمان بازرسی کل کشور: ایجاد بازار ثانویه ارز، آرامش را به بازار سکه و طلا باز خواهد گرداند

کرج (پانا) - رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در طی ۴۰ سال اخیر دشمن برنامه های متعددی برای ایجاد مشکل در کشور به کار برده که ان شاءالله با هماهنگی مردم و مسئولین توطئه های دشمن خنثی خواهد شد.

کد مطلب: ۸۳۴۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
رییس سازمان بازرسی کل کشور: ایجاد بازار ثانویه ارز، آرامش را به بازار سکه و طلا باز خواهد گرداند

ناصر سراج عصر امروز در حاشیه جلسه شورای قضایی استان البرز در رابطه با آرام سازی بازار اظهار کرد: اقدامات خوبی در جهت آرام سازی جو متشنج که توسط دشمن ایجاد شده بود صورت گرفت، قیمت ها کنترل شده و بعضا به قیمتهای قبل برگشت.

وی در مورد بازار خودرو گفت: با تعاملات ایجاد شده به ویژه با دو شرکت خودروساز داخلی ایران خودرو وسایپا ثبت نام آغاز شد و قیمت ها به جز دو سه محصول در حد قابل قبول برگشت.

سراج در ادامه گفت: قیمت دو سه محصول خودروسازان داخلی در آینده ای نزدیک به حد نرمال برگردانده خواهد شد ودر حال حاضر ثبات به بازار خودرو باز گشته است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با وضعیت بازار طلا وسکه، بیان کرد: دولت با اقدامات مناسبی همچون ثبت نام و پیش فروش سکه توسط بانک مرکزی اهداف خوبی در نظر داشت که متاسفانه با بازگذاشتن سقف خرید که قانونا هرکسی با هر مقدار درخواست می توانست خرید کند دچار مشکل شد که البته در برخی موارد ما ورود کردیم و‌درحال بررسی هستیم و دولت با ایجاد بازار ثانویه ارز، خواهد توانست آرامش لازم را به بازار طلا وسکه بازگرداند.

سراج در مورد وضعیت مسکن گفت: بیشترین ساخت وساز مسکن در مناطق5 و22 تهران است وبعد از 5سال رکود افزایش بی رویه قیمت هادر چند روز بسیار مشکوک است اما با همه تلاطم ایجاد شده درحال حاضر قیمت ها راکد شده وافزایشی نخواهیم داشت.

وی افزود: امیدواریم با دستور مقام معظم رهبری و تشکیل شورای هماهنگی شاهد اقدامات خوبی در راستای کنترل وضعیت اقتصادی کشور باشیم.

وی اظهار کرد: دشمن از پا نخواهد نشست و در طی این سالها برنامه های متعددی در طی این 40سال گذشته برای ایجاد مشکل در کشور داشته اند که ان شاءالله با هماهنگی مسئولین وهمکاری مردم سر دشمن به سنگ خواهد خورد.

سراج در مورد نحوه برخورد با گیرندگان ارز دولتی که تخلفاتی را در ثبت سفارش و واردات کالا در حوزه غیر تخصصی، تخلف کرده اند گفت: سازمان در حوزه بخش خصوصی ورود ندارد و این حوزه مربوط به تعزیرات حکومتی است که این دستگاه در حال حاضر اقداماتی را در دست اجرا دارد اما اگر دراین مورد سازمان ها ونهادهای دولتی تخلفی کرده باشند سازمان بازرسی حتما پیگیری خواهد نمود.
د
رییس بازرسی کل کشور در مورد بازداشت فردی که باهک سایت اقدام به واردات خودرو خارجی نموده بود گفت: سازمان هیچگونه ورودی در امر بازداشت ندارد وفقط به مراجع ذی صلاح تخلفات را گزارش می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار