راه اندازی گشت « پلیس آب» با هدف جلوگیری از مصرف بی رویه

کرج (پانا) - سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سهز شهری شهرداری کرج گفت: گشت‌های موتورسوار سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری کرج در تمامی مناطق شهری و فضاهای سبز بر نحوه اجرای آبیاری نظارت خواهند کرد. 

کد مطلب: ۸۳۴۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی گشت « پلیس آب» با هدف جلوگیری از مصرف بی رویه

پیمان بضاعتی پور با بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به محدودیت منابع و کم آبی و نظر به اصلاح الگوی مصرف، نیروهای این سازمان در قالب گشت های موتور سوار در تمامی مناطق شهری و فضاهای سبز بر نحوه اجرای آبیاری نظارت می کنند.

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف آب و اجرای سیاست های تشویقی _ تنبیهی، گفت: بی توجهی پیمانکاران به اصلاح الگوی مصرف می تواند منجر به کسر هزینه از صورت وضعیت قرارداد آن ها شود.

سرپرست سازمان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تاکید برحفظ منابع آبی به عنوان یک سرمایه برای نسل های آتی، یادآور شد: منابع آب به عنوان منابعی با ارزش به شمار می روند لذا باید متناسب با ظرفیت موجود و میزان مصرف برنامه‌ریزی دقیقی برای آن انجام شود.

بضاعتی پور گفت: در زمینه گسترش شبکه آب خام و جداسازی سامانه های آبیاری فضای سبز از آب شرب اقدامات فراوانی از سوی این سازمان انجام شده و سعی شده مصرف آب با بکارگیری سیستم های آبیاری قطره ای و کاشت گیاهان مقاوم به کم آبی و احداث تصفیه خانه به حداقل میزان ممکن کاهش پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار