معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح کرد:

کسب مقام دوم کشور توسط هنر جوی قاینی

بیرجند (پانا) ـ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: فاطمه فنایی هنرجوی هنرستان کاردانش عترت شهرستان قاین موفق به کسب رتبه دوم کشوردرشانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرستان های کاردانش در رشته نگارگری وگرایش طراحی نقوش سنتی شد.

کد مطلب: ۸۳۴۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام دوم کشور توسط هنر جوی قاینی

رضا یکه خانی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم استقبال از این هنرجو اظهار کرد: مسابقات علمی کاربردی هنرستان های کاردانش در مرحله استانی با شرکت 214 هنرجوی برگزیده دختر و پسر پایه یازدهم، در17 رشته مهارت و 12 حوزه استان برگزار شد.

وی با اشاره به راه یابی 8هنر جوی دختر و پسر از هر رشته مهارت به مرحله عملی استان، تصریح کرد: در مرحله عملی استانی که اسفندماه سال گذشته در بیرجند برگزار شد، تعداد68 هنرجوی دختر و پسر استان به رقابت پرداختندکه در نهایت 2 نفر از هنرجویان استان در گرایش هنر فرش و طراحی نقوش سنتی به مرحله علمی کشوری و نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.

یکه خانی با بیان این که مرحله عملی و نهایی شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی به میزبانی استان البرز وشهرستان کرج برگزارشد، ادامه داد: در این مرحله از مسابقات تعداد198هنرجوی نخبه مهارتی در 33 رشته با قضاوت 99 نفر از داوران و ناظرین به رقابت پرداختند که هنر جوی قاینی موفق به کسب رتبه دوم کشور شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی، بروز خلاقیت های علمی و عملی هنرجویان، تقویت روحیه رقابت جویی و رقابت پذیری، آشنایی جامعه با توانمندی های هنرجویان کاردانش، اشاعه فرهنگ کار و مهارت آموزی، ارتقاءکیفیت آموزش های مهارتی، تحقق سیاست های اشتغال پایداروتربیت نیروی متعهد وتولید ثروت را مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقات دانست.

لازم به ذکر است؛ در دوره های چهاردهم و پانزدهم مسابقات علمی کاربردی ، هنرجویان هنرستان های کاردانش استان موفق به کسب11 رتبه برترکشور شدند .

خبرنگار پانا:محدثه حسامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار